۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

اخراج در دقایق پایانی و اشتباه عجیب تلویزیون

حجت حق وردی، بازیکن تیم ذوب‌آهن در دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز به دلیل درگیری با بازیکن تیم حریف از مسابقه اخراج شد.
کد خبر : ۳۶۰۳۰۳
صراط: حجت حق وردی، بازیکن تیم ذوب‌آهن در دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز به دلیل درگیری با بازیکن تیم حریف از مسابقه اخراج شد.

به گزارش مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

ذوب‌آهن با توجه به اهمیت کسب سهمیه آسیایی و همچنین سایه سنگین سپاهان در این مسابقه با انگیزه قابل توجهی در این مسابقه ظاهر شد و نیمه نخست بازی با گل جری بنگستون به پیروزی رسید.

امیرحسین گل‌محمدی، فرزند جوان یحیی گل‌محمدی که رابطه دوستی بسیاری با مرتضی تبریزی، بازیکن این تیم اصفهانی دارد، امروز برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشت.

یکی از نکات قابل توجه این مسابقه تعویض علی حمام، مدافع ذوب‌آهن با محمد نژاد مهدی در دقیقه ۹ مسابقه بود که این موضوع باعث شد تیم اصفهانی در ابتدای بازی یکی از تعویض‌های خود را از دست دهد.

در شرایطی که حمام در این دقیقه به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد، شبکه اصفهان در اشتباهی جالب تعویض او را با اخراج جایگزین کرد و مدعی شد که حمام از مسابقه اخراج شده است.

خوش و بش سعید آذری و خداداد افشاریان ناظر داوری این مسابقه توجه عکاسان خبری را به خود جلب کرده بود.

بازگشت مهدی رجب‌زاده، کاپیتان تیم ذوب‌آهن اصفهان به ترکیب اصلی این تیم اصفهانی از نکات قابل توجه این مسابقه به شمار می‌رفت.

حضور قاسم حدادی‌فر، کاپیتان مصدوم تیم ذوب‌آهن در لیست ۱۸ نفره این مسابقه از دیگر نکات جالب توجه بازی بود.

با وجود اینکه این مسابقه از اهمیت بسیاری برای تیم ذوب‌آهن برخوردار بود، هواداران این تیم اصفهانی امروز استقبال خوبی از مسابقه به عمل نیاورده بودند به طوری که تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه ۳۰۰ نفر اعلام شد.

مهدی رجب زاده پس از به ثمر رساندن گل دوم ذوب‌آهن پیراهنش خود را بیرون آورد و زیرپیراهنی خود که روی آن عدد ۹۰ به نشانه نودمین گل او برای ذوب‌آهن ثبت شده بود را نشان داد.

حضور قاسم حدادی‌فر در ترکیب تیم ذوب‌آهن اصفهان طی این مسابقه تشویق‌های پیاپی هواداران اندک تیم ذوب‌آهن را به دنبال داشت.

درگیری حجت حق‌وردی بازیکن تیم ذوب‌آهن با حاج محمدی بازیکن گسترش فولاد تبریز در پایان مسابقه در نهایت با مداخله داور بازی و نشان دادن کارت قرمز به حق وردی خاتمه یافت.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز