۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
عربشاهی: مساوی مقابل الهلال هم کار را به اما و اگر می‌کشاند

باید پروین را برای اهدای جام دعوت می‌کردند

کد خبر : ۳۶۰۳۹۶
صراط: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی حساسی مقابل الهلال دارد و حتی اگر در این بازی مساوی هم بکند کار به اما و اگر می‌کشد.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با فارس، درباره اتفاقات رخ داده پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده و اینکه فرزند مرحوم هادی نوروزی در جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها شرکت نکرد، گفت: باید بگویم اتفاقاتی افتاد که واقعا ناراحت‌کننده است. کاری به هانی نوروزی ندارم اما آقای طاهری آیا نمی‌توانست بزرگی مثل علی پروین را که در استادیوم حاضر بود با خود به روی سکوی قهرمانی ببرد تا پروین در کنار پرسپولیسی‌ها باشد؟ پروین عمرش را برای پرسپولیس گذاشته اما نمی‌دانم چرا برای دادن مدال یا جام علی پروین را داخل زمین نبردند! این مسائل درد دارد و ما را اذیت می‌کند.

وی ادامه داد: طاهری عمری در شرکت دخانیات و ساپکو کار کرده اما گویا همه چیز را فراموش کرده است. ما از تلویزیون دیدیم که او حتی وزیر ورزش را هم فراموش کرد و سلطانی‌فر را وسط زمین به حال خود رها کرد و به دنبال بازیکنان دور زمین می‌دوید. من و امثال من در 7 سال 12 قهرمانی برای پرسپولیس آوردیم ولی هیچ وقت از این کارها نکردیم. موضوع دیگر این است که این همه بچه کوچک کنار زمین بود اما یک نفر می‌توانست دست هانی نوروزی را بگیرد و با خود به داخل زمین ببرد. باور کنید اگر این کار را می‌کردند خیلی قشنگ‌تر بود و طاهری بیشتر در دل هواداران جا باز می‌کرد. البته مطمئن باشید ما پیشکسوتان خودمان در شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس برنامه‌ای برای هانی نوروزی ترتیب خواهیم داد. از آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش هم درخواست می‌کنم که زمانی که خواست به منزل مرحوم نوروزی برود جمعی از پیشکسوتان هم او را همراهی کند تا به خانواده نوروزی احترام بگذاریم.این مسائل باید جا بیفتد. مطمئنا اگر این کار انجام می‌شد هواداران 20 دقیقه برای طاهری دست می‌زدند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار روز دوشنبه این تیم مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نیمکت پرسپولیس ضعیف است اما به هر حال بازی با الهلال برای همه ما جنبه حیاتی دارد. پرسپولیس اگر مساوی هم بکند کارش به اما و اگر می‌کشد. الهلال تیم خوب و فوتبال بلدی است و هزینه زیادی هم برای تیم‌شان کرده‌اند. درست است که ما قهرمان لیگ برتر شدیم اما مهمتر از این مسئله صعود از این گروه در لیگ قهرمانان آسیاست. پرسپولیس نیاز به دفاع چپ، دفاع وسط، هافبک دفاعی و مهاجم دارد و باید بازیکنانی به این تیم بیایند که در حد و اندازه‌های نام پرسپولیس باشند. پیراهن پرسپولیس بزرگ است و آدم بزرگ هم می‌خواهد. امیدوارم روز دوشنبه پرسپولیس در شرایط خوبی باشد و از نظر بدنی و روحی روانی از شرایط خوبی بهره ببرد. همه ما امیدواریم و دعا می‌کنیم پرسپولیس از این بازی سربلند بیرون بیاید و این مهم میسر نمی‌شود مگر اینکه در تیم همبستگی و یکدلی وجود داشته باشد.امیدوارم بازیکنان پرسپولیس روز دوشنبه دل هواداران‌شان را شاد کنند.
برچسب ها: صراط عربشاهی