۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

ساخت عینک واقعیت افزوده اپل لو رفت

افشای گزارشی در مورد یک سانحه نشان داد که اپل در حال طراحی یک عینک واقعیت افزوده خاص است تا با شرکت هایی مانند مایکروسافت، اچ تی سی و غیره رقابت کند.
کد خبر : ۳۶۰۴۹۵
صراط: افشای گزارشی در مورد یک سانحه نشان داد که اپل در حال طراحی یک عینک واقعیت افزوده خاص است تا با شرکت هایی مانند مایکروسافت، اچ تی سی و غیره رقابت کند.

به گزارش فارس به نقل از سی نت، این سخت افزار فوق سری هوشمند فعلا در مرحله آزمایشگاهی است و وجود آن وقتی افشا شد که یک کارمند اپل به علت استفاده از عینک هوشمند یاد شده دچار چشم درد شد. این کارمند که تصور می کرد مشکل یاد شده ناشی از کاربرد عینک یاد شده است، موضوع را علنی کرد.

اگر چه در گزارش افشا شده تلاش شده ویژگی های عینک یاد شده مخفی شود، اما اطلاعات موجود نشان می دهد این عینک یک عینک هوشمند با امکانات متداول در هدست های واقعیت افزوده است.

این کارمند بعد از استفاده از عینک یاد شده مجبور به مراجعه به چشم پزشک شده تا درد چشمش کاهش یابد. وی همچنین مدعی شده که استفاده از این عینک باعث شده وی مرتبا شاهد تابش نور لیزر باشد.

تیم کوک مدیر عامل اپل پیش از این تصریح کرده بود که محصولات مبتنی بر واقعیت افزوده آینده دار هستند و بر جهان تاثیر شگرفی خواهند گذاشت و لذا تلاش این شرکت برای ساخت چنین محصولی دور از ذهن نیست. همچنین گفته می شود مدل های آتی آیفون به امکانات موجود در برخی هدست های فعلی واقعیت افزوده مجهز خواهند بود.
برچسب ها: عینک اپل صراط