۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

بین رئیسی و قالی‌باف سنخیتی وجود ندارد

کد خبر : ۳۶۰۷۴۶
رونوشت: مهدی بیادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

۱- میان آقایان قالی‌باف و رییسی هیچ سنخیت و فصل مشترکی نیافتم.
شاید خاستگاه هر دو جامعه اصولگرایی باشد اما میان رییسی و قالیباف اختلافات مبنایی و اساسی زیادی وجود دارد. این اختلافات را میتوان در تفکرات طیف اطرافیان هر دو بزرگوار به وضوح دید.
۲- اکثریت اطرافیان آقای قالی‌باف، در جهت منافع شخصی خودشان از او حمایت میکنند اما به عکس حلقه اطراف آقای رییسی بصورت اعتقادی به حمایت از او می پردازند. دقیقا" مانند طیف حامیان دکتر احمدی نژاد.
قالیباف در اطراف خود سربازانی دارد که جان بر کف نیستند و هر کدام ادعای ژنرالی دارند.
۳- آقای رییسی اگر دم از حمایت از محرومان و مستضعفان میزند صرفا" ژست تبلیغاتی زمان انتخابات نیست. سوابق او در آستان قدس و پیش از آن مؤید این نکته است که او در تئوری و در عمل اعتقاد به فقر زدایی و محرومیت زدایی و رسیدگی به این امور را دارد. درست در نقطه مقابل آقای قالی باف قرار دارد. او اگرچه اعتقاد به رفع فقر و محرومیت دارد و در این زمینه نیز گام هایی برداشته است اما به دلیل سوء رفتار اطرافیان او در شهرداری اینگونه حرکات، برای مردم ژست تبلیغاتی را تداعی می کند.
۴- آقای قالی باف در دام مشاوران نا آگاه و مدیران پرحاشیه و هزینه ساز گرفتار شده است.
اگر مشاوران آقای قالی باف دست از تمامیت خواهی و منیت های شیطانی بر میداشتند می توانستند در طول ۱۲ سال گذشته و با همراه کردن جامعه بزرگ مدیریت شهری کشور، خیزش عمومی به نفع آقای قالیباف ایجاد کنند. کما اینکه آقای دکتر احمدی نژاد در طول ۲ سال تصدی شهرداری تهران توانست این خیزش عمومی را ایجاد نماید.

بین رئیسی و قالی‌باف سنخیتی وجود ندارد
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
۲
۱
از برجامهای شیطانی راحت بشیم ....همین