۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
رئیسی:

وضع فعلی برای مردم قابل تحمل نیست /با «دزد دزد گفتن» مشکلی حل نمی‌شود

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: به عنوان یکی از دلسوزان و دغدغه‌مندان کشور فکر می‌کنم، وضع فعلی نه تنها مطلوب نیست بلکه برای مردم قابل تحمل نیست.
کد خبر : ۳۶۰۸۱۴
صراط: کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: به عنوان یکی از دلسوزان و دغدغه‌مندان کشور فکر می‌کنم، وضع فعلی نه تنها مطلوب نیست بلکه برای مردم قابل تحمل نیست.

به گزارش فارس، جلسه حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی و در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با حضور بیش از 140 نماینده برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام رئیسی طی سخنانی اظهار داشت: باید از نگاه حزبی و جناحی بیرون بیاییم و به سرمایه‌های کشور درست نگاه کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: وضعیت اقتصادی کشور به هیچ عنوان خوب نیست و معضلات جدی در نظام پولی و مالی کشور وجود دارد.

وی تاکید کرد: این که دولتی درباره فساد اداری دولت قبل را متهم کند، برای مردم قابل پذیرش نیست و «دزد دزد گفتن» مشکلی حل نمی‌شود.

رئیسی با بیان اینکه می‌توان با تغییر در مدیریت اجرایی گامی در تحقق قانون به‌نفع مردم برداشت، افزود: اگر دستگاه اجرایی کشور درست عمل کنند و بسترهای فساد را از بین ببرد؛ شاهد کاهش واقعی پرونده‌های فساد و کیفری هستیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اضافه کرد: به عنوان یکی از دلسوزان و دغدغه‌مندان کشور فکر می‌کنم، وضع فعلی نه تنها مطلوب نیست بلکه برای مردم قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه بیاید برای یکبار هم که شده کشور، مردم و اقتصاد را خارج از نگاه‌های بسته حزبی و جناحی و گروهی ببینیم چراکه مردم از این وضع خسته هستند، اظهار داشت: در ستاد انتخاباتی ما همه سلیقه‌‌های سیاسی موجود در ذیل خط امام وجود دارد، درب ستاد بر روی همه علاقمندان و دلسوزان کشور باز است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱۲
۹
اگر دولت دزد دزد نگوید که مردم از حال ........... با خبر نمی شوند .
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱۴
۴
حاج اقا به نظرم من انصراف بدید بهتره چون رای ندارید
پسر شیک پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
۹
۴
رییسی گرام...شما که خود بیش از بیست سال سر دسته دزد بگیران بودید...چه کردید...تکلیف اختلاسها و صدها میلیارد دلار دولت قبل چی شد؟؟؟؟؟