۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

روایت جنگجوی ایرانی از دعوای قبل از مسابقه با غول برزیلی!

امیر علی‌اکبری می‌گوید: فقط به عشق ایران مشت می زنم و دلم برای کشتی فرنگی تنگ شده است .
کد خبر : ۳۶۰۹۲۰
روایت جنگجوی ایرانی از دعوای قبل از مسابقه با غول برزیلی!
صراط: امیر علی‌اکبری می‌گوید: فقط به عشق ایران مشت می زنم و دلم برای کشتی فرنگی تنگ شده است .

به گزارش خبرآنلاین، امیر علی اکبری و ناک اوت کردن سانتوس برزیلی.همین سه – چهار روز پیش بود که او مجال قدرت نمایی به حریفش در مسابقات MMA را نداد و او را در رینگ ضربه فنی کرد.امیر آنقدر مشت به سر او کوبید که...زمان زیادی از روزهایی که علی اکبری روی تشک کشتی فرنگی کشتی می گرفت می گذرد.هنوز هم می گوید در حقش جفا کردند و طوری نابود شد که برای گذران زندگی چاره ای غیر از رو آوردن به MMA نداشت.اتفاقی که حالا برایش به یک شغل تبدیل شده است و امیر آرزوهایش را در این رشته خشن جستوجو می کند؛قهرمانی در MMA ژاپن.امیر که به ایران برگشته این روزها سخت تمرین می کند و حالا چشم انتظار این است که حریف مرحله بعدی اش مشخص شود.

قرار بود شب بعد از بازی به ایران برگردی اما این اتفاق نیفتاد.

یک مشکلی پیش آمد و باید منتظر می ماندم تا حریف بعدی ام مشخص شود.حالا در کمپ تمرینی تایلند هستم.معمولا یک ماه و نیم قبل بازي به كمپ تمرینی AKA پوکت تایلند مي روم  و با نامداران MMA جهان تمرین می کنم تا تبرای مبارزه با حریفان بعدی آماده شوم .

دوست داری درباره مسابقه با سانتوس حرف بزنی؟کری زیادی برایت خوانده بود.

در وزن کشی با او یقه به یقه شدیم.کری زیادی می خواند.اما در پایان مسابقه وقتی او را شکست دادم آمد بغلم کرد و عذرخواست.نمی دانم مشکلش چه بود اما این کری ها همیشه هست و معمولا برای اینکه روحیه حریف را تضعیف کنند از این کری ها می خوانند.

خیلی خوب شکستش دادی.ناک اوت شد.

انگیزه داشتم.هم می خواستم جواب کری هایی که خوانده بود را بدهم و هم این که واقعا تمرین های زیادی کرده بودم.یک چیزی درباره سانتوس به شما بگویم،او خیلی با تجربه بود و اگر اشتباه نکنم از 50 تا مسابقه ای که داده است 39 تای آن را برده است.من برای شکست دادن او برنامه داشتم.خدا را شکر که این اتفاق افتاد.

خیلی ها از سبک مسابقه تو حرف می زنند.می گویند چون کشتی گیر بوده ای اگر حریفت را روی زمین بیاندازی او دیگر نمی تواند بلند شود.

فقط که این نیست.MMA قلق های خاص خودش را دارد.باید تمرکز بگیرید که کجا مشت بزنید.همه کسانی که در این رقابت شرکت می کنند حرفه ای هستند.حالا از شانس من این شگرد را تخصص دارم و حریفی که به زمین بیفتد شانس زیادی برای بلند شدن نخواهد داشت.

با استکی که حرف می زدیم می گفت به رایزین پیشنهاد مسابقه کمربند را داده ای؟

بله،چون احساس می کنم مستحق رسیدن به آن هستم.البته دارم تمریناتم را بیشتر می کنم که این کمربند را برای خودم کنم.من اجازه دارم که از اسپانسرم تشکر کنم؟« اسپانسر من شرکت PHM است ، شخصا هفت ، هشت ماه است که با این شرکت قرارداد دارم .»

دلت برای کشتی تنگ نشده است؟

دروغ چرا،عاشق کشتی بودم اما نشد.نمی دانم نشد یا نگذاشتند اما برای من تمام شده است.گاهی اوقات خیلی دلتنگ کشتی می شوم اما دیگر چاره ای نیست و خیلی از این ورزش دور شده ام.برای همه کسانی که در این رشته تلاش می کنند آرزوی موفقیت می کنم.

تا چه زمانی می خوای این رشته ورزشی را  ادامه بدهی؟

تا هر وقت که بدنم جواب بدهد.من زمانی کشتی می گرفتم تا برای مملکتم افتخار بیاورم.در اینجا هم با پرچم ایران می جنگم و هر جا که باشم این پرچم را بالا خواهم برد.