۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

پایان بازی مهناز افشار و حميدرضا پگاه در «عاشقانه»

تصویربرداری مجموعه «عاشقانه» همچنان در تهران در حال پیگیری است.
کد خبر : ۳۶۰۹۹۷
صراط:تصویربرداری مجموعه «عاشقانه» همچنان در تهران در حال پیگیری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه‌ای این پروژه، سازندگان مجموعه «عاشقانه» به كارگرداني منوچهر هادي در حال حاضر در شمال شهر مشغول تصویربرداری هستند و بازی مهناز افشار روز گذشته در این پروژه به پایان رسیده است.

در میان سایر بازیگران بازی پانته‌آ بهرام و حميدرضا پگاه نیز به تازگی تمام شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، تصویربرداری این سریال تا اواخر ماه جاری به طور کامل به پایان می‌رسد.

سازندگان فیلم «عاشقانه» روز گذشته با انتشار بیانه‌ای نسبت به افزایش دانلود غیر قانونی مجموعه در برخی از سایت‌های معتبر و داراي مجوز اعتراض خود را اعلام و از مخاطبان درخواست کردند تا با تهیه نسخه اورجینال به ادامه تولید قسمت‌های آتی این پروژه کمک کنند.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده: «متأسفيم اعلام كنيم كه از زمان توزيع اولين قسمت «عاشقانه» تاكنون چند میلیون بار اين سريال از سوي برخي كاربران به صورت غير قانوني دیده شده است. با اين حال خوشحاليم كه در كنار بارگذاری و فروش غير قانوني توسط برخي سايت‌هاي غیرحرفه‌ای و غيرمعتبر -كه به زودي پرونده آنها پیگیری قضایی می‌شود - خوشبختانه بسياري از مخاطبان فهيم نيز در حمايت از تمامي سازندگان «عاشقانه» نسخه اورجينال و البته حلال اين سريال را تهيه مي‌كنند و همين امر باعث دلگرمي ما در ادامه اين راه سخت و پرمشقت است».

محمدرضا گلزار، ساره بيات، بهاره كيان افشار، فرزاد فرزين، حميدرضا پگاه، شمسي فضل‌اللهي، عليرضا سوزنچي، عليرضا زماني نسب، (با هنرمندي) حسين ياري، پانته‌آ بهرام، مسعود رايگان و هومن سيدي، (با حضور افتخاري) يكتا ناصر و  (با معرفي) سارا رسول‌زاده و (با حضور) مهناز افشار در نقش گيسو بازيگران اصلي «عاشقانه» هستند.

هومن کبیری و مهدی گلستانه تهيه‌كنندگي اين مجموعه را بر عهده دارند. محمدرضا نادری و میلاد علینقی نيز سرمايه‌گذاران اين پروژه هستند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز