۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

نامه خداحافظی میرزاده از دانشگاه آزاد

رئیس سابق دانشگاه آزاد در نامه خداحافظی خود از این دانشگاه اعلام کرد: دانشگاه آزاد متعلق به این انقلاب و کشور و مردم فرهیخته ایران است و همه باید از آن حمایت کنیم.
کد خبر : ۳۶۱۰۱۸
صراط:رئیس سابق دانشگاه آزاد در نامه خداحافظی خود از این دانشگاه اعلام کرد: دانشگاه آزاد متعلق به این انقلاب و کشور و مردم فرهیخته ایران است و همه باید از آن حمایت کنیم.

به گزارش فارس، حمید میرزاده رئیس سابق دانشگاه آزاد در نامه‌ای از دانشگاه آزاد خداحافظی کرد.

در متن نامه حمید میرزاده آمده است: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با ابتکار بی نظیر و طرح بی بدیل حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) و تایید حضرت امام راحل (ره) و حضور بزرگان نظام از جمله حضرت آیت الله خامنه‌ای در هیات موسس اول بنیانگذاری شد.

میرزاده در این نامه ادامه داد: به تحقیق این دانشگاه یک الگوی جهانی بی نظیر است که با سرمایه خانواده های فرهیخته ایرانی بنا نهاده شد و امروز بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است که در رتبه ١٥٥ تولید دانش جهانی قرار گرفته و باعث سربلندی و سرآمدی کشور عزیزمان ایران شده است.

وی افزود: در این دانشگاه بزرگترین گنجینه علمی جهانی یعنی حضور بالغ بر ٦٨٠٠٠ هیات علمی تمام وقت، نیمه وقت یا مدعو جمع شده‌اند و بالغ بر ١١٠٠٠ کارگاه و آزمایشگاه نیز به عنوان گنجینه عظیم یک پارچه فنی کشور (ساها) در این دانشگاه شکل گرفته و در کنار دانشجویان عزیز که سرمایه اصلی این دانشگاه هستند با کارکنانی دلسوز و زحمتکش و فضاهای آموزشی و پژوهشی مجموعه‌ای عظیم حاصل شده که نشانه و اثبات کارایی نظام اسلامی است. کارکردن یا تحصیل در این دانشگاه برای هر کسی مایه افتخار است و برای اینجانب که مستقیما از سال ١٣٨٦ تاکنون افتخار حضور و خدمت در این دانشگاه را داشتم خدای را سپاسگزارم.

رئیس سابق دانشگاه آزاد عنوان کرد: اکنون که دیگر توفیق خدمت در این جایگاه بلند علمی ایران را ندارم از شما عزیزان در هر کسوتی که در این دانشگاه حضور دارید می خواهم که قدر حضور خود را در آن بدانید و مثل گذشته با جدیت بکوشید تا همواره شاخص‌های کیفی این دانشگاه عظیم را بهبود و ارتقا ببخشید.

وی در این نامه آورده است: دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به این انقلاب و کشور و مردم فرهیخته ایران است از آن همه باید حمایت کنیم و با دست اندرکاران و مدیران و ارکان دانشگاه برای اعتلای آن همکاری خواهیم کرد.

میرزاده اعلام کرد: بنده حقیر هم که نزدیک ٤٠ سال در خدمت انقلاب و امام و رهبری معظم بوده و هستم در این راه با شما همراهی می‌کنم. هر جا باشیم باید به توسعه علمی ایران کمک کنیم و در این راه هم افزایی داشته باشیم. و همان سروده ای که در ابتدای ورودم به دانشگاه در جمع عزیزان خواندم یاد می کنم: در مجالی که برایم باقی است باز همراه شما مدرسه ای می سازیم که در آن مهر تدریس شود و بدانیم خدا خالق زیبایی و علم، مهربانیست که نزدیک شماست. چاره مان همگامی و همراهی، همدلی و همکاری است. و ملائک دست و کف می کوبند بهر شما اگر آباد کنیم ایران را که همه ی ریشه ماست که همه ی پیشه ماست. دست من دست شماست، دست ما دست خداست.

وی در این نامه آورده است: در پایان از همه شما عزیزان خداحافظی می‌کنم و حلالیت می‌طلبم. ما علیرغم اختلاف سلیقه‌ها، به اسلام، ایران و رهبری و نظام مقدسمان پایبند و وفا داریم.