۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

می‌خواهیم در قطر جشن صعود بگیریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: دیدار مقابل الفتح عربستان یکی از بازی‌های مهم ما در این گروه است و می‌خواهیم با برتری مقابل این تیم جشن صعود بگیریم.
کد خبر : ۳۶۱۰۲۰
صراط:سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: دیدار مقابل الفتح عربستان یکی از بازی‌های مهم ما در این گروه است و می‌خواهیم با برتری مقابل این تیم جشن صعود بگیریم.

به گزارش فارس، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الفتح عربستان، گفت: از فدراسیون قطر به دلیل اینکه میزبان بازی الفتح عربستان هستند تشکر می‌کنم و کمال همکاری را با ما داشتند. بازی خیلی مهمی فردا در گروه ما برگزار می‌شود.

وی افزود: هر دو تیم برای کسب پیروزی تلاش می‌کنند چرا که برنده بازی می‌تواند به صعود امید بیشتری داشته باشد. تلاش می‌کنیم با کسب پیروزی مقابل الفتح جشن صعودمان را در قطر برپا کنیم. الفتح تیم بسیار قوی است. اما چون به صعود فکر می‌کنیم باید این تیم را شکست دهیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه خارج از خانه بازی می‌کنند و نبود هواداران چقدر روی عملکرد آنها تاثیر می‌گذارد، اظهار داشت: بدون شک حضور هوادارن تاثیر خوبی روی عملکرد تیم می‌گذارد اما چون هدف بزرگی داریم و می‌خواهیم به مرحله بعد برویم سعی می‌کنیم با تلاش فراوان به نوعی این کمبود را جبران کنیم. 

پورموسوی در مورد اینکه تیمش هفته قبل در قطر شکست خورد و آیا بازی در این کشور را برای تیمش بد یُمن می‌داند، گفت: بزرگترین نعمتی که خدا به انسان داده فراموشی است. از این نعمت استفاده می‌کنیم. آن دیدار را فراموش کردیم و با کسب پیروزی سعی می‌کنیم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه ممکن است در مرحله بعدی با الریان روبرو شوند و آیا بازی در کشور قطر شانس این تیم را بیشتر می‌کند، عنوان کرد: بدون شک همینطور است. در قدم اول به صعود فکر می‌کنیم و سپس به حریف بعدی فکر می‌کنیم. قدم به قدم پیش می‌رویم. اول می‌خواهیم صعود کنیم و بعد به سایر مسائل می‌اندیشیم.

بازیکن استقلال خوزستان هم در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الفتح عربستان، گفت: خودمان را برای این بازی مهم آماده کردیم. برای کسب نتیجه به قطر سفر کردیم. با تمام احترامی که برای حریفمان قائل هستم باید برنده بازی شویم. بازی بسیار سختی در پیش داریم. فقط به هدفمان فکر می‌کنیم که آن هم صعود از این مرحله است. امیدوارم با تمرکز بالا و تلاش بازیکنان بتوانیم برنده شویم و جشن صعود را در قطر بگیریم.