۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

از هواداران استقلال ترسی نداریم

مهاجم الاهلی امارات با بیان اینکه حضور پرتعداد تماشاگران می تواند به زیبایی فوتبال کمک می کند گفت: از طرفداران استقلال ترسی نداریم و بازی خودمان را انجام می دهیم.
کد خبر : ۳۶۱۰۲۴
صراط:مهاجم الاهلی امارات با بیان اینکه حضور پرتعداد تماشاگران می تواند به زیبایی فوتبال کمک می کند گفت: از طرفداران استقلال ترسی نداریم و بازی خودمان را انجام می دهیم.

به گزارش مهر، اورتون لیبرو در نشست خبری قبل از دیدار در برابر استقلال تهران گفت: با توجه به اینکه بازی در خانه حریف بازی می شود شرایط برای ما تا حدودی سخت است ما به دنبال حداکثر امتیاز دراین دیدار هستیم و نمی خواهیم دست خالی به امارات برگردیم.

وی تاکید کرد: از تیم استقلال شناخت خوبی داریم و به نقاط قوت و ضعف حریف آشنا هستیم و تلاش می کنیم با یک بازی منطقی امتیازات لازم را به دست آوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما فردا با دو حریف مسابقه دارید، اول بازیکنان و بعد تماشاگران گفت: به نظر من استقلال بزرگتر از تماشاگران است و ما به حضور پرتعداد تماشاگر عادت داریم؛ اما تمرکز خود را تنها بر روی بازی گذاشته ایم و از تماشاگران هراسی نداریم.

لیبرو در پایان خاطرنشان کرد: حضور تماشاگران به زیبایی فوتبال کمک می کند و گرمای خاصی به ورزشگاه می دهد اما ما به این مسئله عادت داریم و تنها به دنبال سه امتیاز هستیم.

 دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الاهلی امارات در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰:۱۵ روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.