۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

مشاور روحانی: سوالات را قبل مناظره به ما بدهید

حسام‌الدین آشنا اخیراً در جلسه‌ای که راجع به مناظره‌های تلویزیونی کاندیداهای ریاست‌جمهوری دوازدهم در دانشکده صداوسیما برگزار شده، خواستار آن شده است که سوالات مناظره‌ها در اختیار کاندیداها قرار بگیرد.
کد خبر : ۳۶۱۰۴۲
صراط:حسام‌الدین آشنا اخیراً در جلسه‌ای که راجع به مناظره‌های تلویزیونی کاندیداهای ریاست‌جمهوری دوازدهم در دانشکده صداوسیما برگزار شده، خواستار آن شده است که سوالات مناظره‌ها در اختیار کاندیداها قرار بگیرد.

به گزارش تسنیم، حسام‌الدین آشنا که مشاور رسانه‌ای و فرهنگی رئیس‌جمهور است و مباحث رسانه‌ای مربوط به رقابت‌های انتخاباتی را برای حجت‌الاسلام روحانی پیگیری می‌کند خطاب به مسئولان صداوسیما می‌گوید که چه کسی به شما اجازه داده هوش هیجانی و یا تصویری کاندیداها را بسنجید؟

مشاور رسانه‌ای حجت‌الاسلام روحانی با این گفته که نمی‌توانیم بدون رضایت آگاهانه مناظره‌کنندگان سوال طرح کنیم، خواستار آن می‌شود که سوالات را صداوسیما قبل از مناظره در اختیار کاندیدای متبوع او و همچنین بقیه کاندیداها قرار دهد! آشنا می‌گوید: چرا اشکالی داریم که سوالات را از قبل اعلام نکنیم؟

 با این اظهارات حسام‌الدین آشنا به نظر می‌رسد موضوع مخالفت و نگرانی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور از مناظره‌های تلویزیونی وارد فاز جدیدی شده است. پیش از این به پیشنهاد وزیر کشور و پیگیری‌های او کمیسیون ویژه بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری مناظره زنده نامزدهای ریاست‌جمهوری را لغو کرده بود؛ با این حال بعد از گسترش اعتراضات رسانه‌ای و سرزنش‌های افکار عمومی و علیرغم آنکه همچنان وزیر کشور بر مخالفت خود با مناظره‌های زنده اصرار داشت، اما کمیسیون ویژه بررسی تبلیغا ت انتخابات ریاست‌جمهوری از تصمیم سابق خود بازگشت و رای به پخش زنده آنها داد.

آنطور که پیداست، حالا بعد از تصویب زنده بودن مناظره‌ها، ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی و بویژه مشاور رسانه‌ای او اصرار دارند که قبل از این مناظره‌ها، سوالات در اختیار کاندیداها قرار بگیرد!

برخی صاحب‌نظران طی روزهای گذشته در گفت‌وگوهای متعدد تاکید کرده‌اند که احتمالاً کارنامه نه‌چندان قابل دفاع دولت در عرصه‌های مهم اقتصادی، معیشتی و ... مهمترین عامل نگرانی‌های مقامات دولتی از مناظره‌هاست.
نظرات بینندگان
عبود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱
۰
الخا.... خائف