۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴

جزئیات اولین مناظره شش نامزد ریاست جمهوری

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: اولین مناظره شش نامزد از روز جمعه ساعت ۴ بعدازظهر از دو شبکه یک و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو ایران پخش می شود.
کد خبر : ۳۶۱۲۰۸
صراط: عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: اولین مناظره شش نامزد از روز جمعه ساعت ۴ بعدازظهر از دو شبکه یک و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش تسنیم، عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با قوت و در زمان موعد خود انجام شود.

سیداحسان قاضی زاده هاشمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه  از امروز ضبط برنامه های  انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری آغاز شده است، افزود: از فردا چهارشنبه نیز پخش برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری با حضور یکی از نامزدها در گفتگوی ویژه خبری آغاز می شود و این برنامه ها تا یک روز قبل از 29 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: دو شب پیش مراسم قرعه کشی برنامه های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان کاندیداها برگزار شد و ان شاءالله به حول و قوه الهی و خواست مردم ایران برای پخش زنده مناظرات انتخاباتی، اولین مناظره شش نامزد از روز جمعه ساعت 4 بعدازظهر از دو شبکه یک و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو ایران پخش می شود.