۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

تراکتورسازی ۲۰۰ میلیون جریمه شد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات تیم‌های لیگ برتری در هفته 27 و 28 صادر کرد.
کد خبر : ۳۶۱۲۶۸

صراط: کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات تیم‌های لیگ برتری در هفته 27 و 28 صادر کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات تیم‌های لیگ برتری در هفته 27 و 28 صادر کرد.

هفته 27:

*دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان مشهد برگزار و از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب ترقه در دقایق 35،36،72 صورت گرفت. این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین غلامحسین امین فر، سرپرست تیم صنعت نفت آبادان نیز به دلیل اعتراض مکرر به داور که منجر به اخراجش شد، به جریمه نقدی 20 میلیون ریالی با توجه به سابقه تخلف در هفته چهاردهم لیگ برتر محکوم شد.

* دیدار تیم های پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم پدیده مشهد تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بازی صورت گرفت. تیم پدیده مشهد به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

هفته 28:

*دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز برگزار و از سوی محمد امین حاج محمدی، بازیکن ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکن حریف پس از سوت پایان بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حجت حق وردی، بازیکن تیم ذوب آهن نیز به دلیل ضرب و شتم بازیکن حریف که منجر به اخراجش شد، به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 80 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*تیم سیاه جامگان مشهد در دیدار برابر پیکان تهران به دلیل تخلف تماشاگرانش به داور به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* به دلیل تخلف تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز در دیدار مقابل استقلال تهران مبنی بر فحاشی و پرتاب اشیا و انداختن لیزر (با توجه به سابقه قبلی) طبق بند های یک و سه ماده 79 آیین نامه انضباطی به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین عادل باباپور، مربی تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل حمله ور شدن به سوی تماشاگران تیم استقلال تهران و ایجاد درگیری، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کلیه آرای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.