۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

فهرست گران‌ترین بازیکنان لیگ آمریکا

ستاره برزیلی تیم اورلاندو بیشترین دریافتی را در لیگ پر ستاره آمریکا به جیب می زند و در صدر فهرست گران‌ترین بازیکنان MLS قرار دارد.
کد خبر : ۳۶۱۲۷۷

صراط: ستاره برزیلی تیم اورلاندو بیشترین دریافتی را در لیگ پر ستاره آمریکا به جیب می زند و در صدر فهرست گران‌ترین بازیکنان MLS قرار دارد.

به گزارش ایسنا، واشنگتن پست، باشگاه‌های لیگ آمریکا در چند سال گذشته اقدام به خرید ستاره‌های پا به سن گذاشته فوتبال جهان کرده اند؛ بازیکنانی که سعی می‌کنند آخر فوتبالشان را در ینگه دنیا سپری کنند.

در آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی باشگاه‌های لیگ آمریکا، کاکا از تیم اورلاندو با 7.167 میلیون دلار در سال در صدر فهرست گران‌ترین بازیکنان MLS؛ لیگ آمریکا قرار دارد. او با نفر دوم یعنی سباستین جیووینکو 5.2 هزار دلار فاصله دارد.

باستین شواین اشتایگر که در نقل‌ و انتقالات زمستانی با جدایی از منچستریونایتد به شیکاگو فایر پیوست سالیانه 5.4 میلیون دلار به جیب می زند که باعث شده است او در رده هفتم این جدول قرار گیرد.

بعد از کاکا و جیووینکو رده سوم این رده‌بندی به کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال آمریکا یعنی میشائیل برادلی تعلق دارد که در تیم تورنتو بازی می‌کند و 6.5 میلیون دلار در سال دریافت می‌کند.

گران‌ قیمت‌ترین بازیکنان لیگ MLS:

1. کاکا (اورلاندو سیتی) 7.167 میلیون دلار

2. سباستین جیووینکو (تورنتو) 7.115 میلیون دلار

3. میشائیل برادلی (تورنتو) 6.5 میلیون دلار

4. آندرا پیرلو (نیویورک سیتی) 59 میلیون دلار

5. داوید ویا (نیویورک سیتی) 5.6 میلیون دلار

6. جیووانی دوس سانتوس (لس آنجلس گلکسی) 5.5 میلیون دلار

7. باستین شواین اشتایگر (شیکاگو فایر) 5.4 میلیون

8. جوزی آلتی دوره (تورنتو) 4.9 میلیون دلار

9. کلینت دمپسی (سیاتل) 3.9 میلیون دلار

10 دیگو والری (پورتلند) 3.5 میلیون دلار