۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

تحویل ۴ هواپیمای ATR به هما تا قبل از انتخابات

کد خبر : ۳۶۱۳۱۵
صراط: مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران‌ایر‌ تا ۲۰ روز آینده، ۴ فروند هواپیما ای.تی.آر سفارشی خود را تحویل می‌گیرد.

به گزارش سایت وزارت راه و شهرسازی، فرهاد پرورش درباره آخرین وضعیت مذاکرات با لوفت‌هانزا بیان کرد: چندی پیش تفاهم‌نامه‌ای با لوفت هانزا در زمینه آموزش فنی و عملیاتی، کیترینگ و اصلاح ساختار شرکت و همچنین همکاری‌های بازرگانی منعقد کردیم.

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه در بخش بازرگانی، نماد مشترک‌ (code-share) اخیراً به مرحله اجرا رسید و هم اکنون در سایر بخش‌ها مذاکرات ادامه دارد.

پرورش بیان کرد: درحال حاضر پیشرفت مناسبی در مسائلی همچون تعمیر، نگهداری، آموزش خلبانی و کیترینگ با لوفت‌هانزا کسب کرده‌ایم که احتمالا به همکاری‌های بیشتر ما منجر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همچنین با رد اخباری در خصوص تحویل هواپیماهای ای.تی.آر تا یک هفته آینده، گفت: همان طور که اعلام کرده بودم از تاریخ یک ماهه تحویل هواپیماهای ای.تی.آر به ایران، یک هفته گذشته و بنابراین ایران‌ایر تا 20 روز آینده 4 فروند ای.تی.آر تحویل می‌گیرد.

بنابراین گزارش ایران‌ایر در قالب قراردادی قرار است در گام اول 20 فروند هواپیمای ای‌‌.‌تی‌‌.آر خریداری کند و در گام دوم به شرط فراهم‌سازی زیرساخت‌ها، 20 فروند دیگر تحویل هما می‌شود.
برچسب ها: صراط هواپیما هما