۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
حاجی دلیگانی مطرح کرد

شرط عجیب جهانگیری برای کاندیداتوری چه بود؟/ احتمال کناره‌گیری روحانی

حاجی دلیگانی با اشاره به یکی از شروط جهانگیری برای پوشش حسن روحانی در انتخابات 96 خاطرنشان کرد: یکی از شروط جهانگیری این بوده که اگر در نزدیکی روز رأی‌گیری مشاهده شد که اقبال مردم به سمت خودش بیشتر است، حسن روحانی باید به نفع جهانگیری کنار رود.
کد خبر : ۳۶۱۳۳۹
صراط: نماینده مردم شهرستان شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت اقبال مردم به جهانگیری اگر جریانی از داخل خود دولت فشاری وارد نکند، شرایط به نحوی خواهد شد که حسن روحانی به نفع جهانگیری کنار برود.

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شیوه حضور نیروهای انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری پیش اظهار کرد: به نظر بنده بهترین تدبیر در این دوره برای حضور نیروهای انقلابی به کار گرفته شده و در حال حاضر وحدت کلمه‌ای که بین نیروهای انقلابی و اصولگرایان برای نجات کشور از بحران‌ها وجود دارد، در هیچ زمانی وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه همه طیف‌ها و سلایق‌ها مختلف در جامعه انقلابی و مردمی خودشان را پیدا کرده‌اند، افزود: با هدف‌گذاری‌های انجام شده به نظر می‌رسد که موفقیت برای نیروهای انقلابی حاصل شود و بتوانند کشور را از چالش اقتصادی به وجود آمده نجات دهند.

نماینده مردم شهرستان شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع حضور اسحاق جهانگیری به عنوان کاندیدای پوششی حسن روحانی در انتخابات گفت: چندین ماه گذشته اسحاق جهانگیری به خاطر گفته حسن روحانی در رابطه با پوشش دادن او در انتخابات، ناراحت و گلایه‌مند شده و گفته است که «تا همین‌جا هم دارم جور روحانی را می‌کشم و همین مانده است که بیایم و در انتخابات هیزم گرم‌کن روحانی باشم».

وی ادامه داد: اخیراً با وساطت رئیس دولت اصلاحات این اتفاق رقم خورده که اسحاق جهانگیری کاندیدای پوششی حسن روحانی در انتخابات 96 باشد اما این اتفاق با دو شرط از سوی اسحاق جهانگیری اتفاق افتاده است.

حاجی دلیگانی با اشاره به یکی از شروط جهانگیری برای پوشش حسن روحانی در انتخابات 96 خاطرنشان کرد: یکی از شروط جهانگیری این بوده که اگر در نزدیکی روز رأی‌گیری مشاهده شد که اقبال مردم به سمت خودش بیشتر است، حسن روحانی باید به نفع جهانگیری کنار رود.

وی عنوان داشت: پیش‌بینی این است که اگر جریانی از داخل خود دولت فشاری وارد نکند، با همین شرط جهانگیری، شرایط به نحوی خواهد شد که حسن روحانی به نفع جهانگیری کنار برود، اما اگر فشاری جریانات و یا افراد داخل مجموعه دولت روحانی نگذارند تا این اتفاق رخ دهد، طبیعتاً اتفاقات پیش رو قابل پیش‌بینی نیست.

نماینده مردم شهرستان شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتایج نظرسنجی‌های انجام شده، آرای روحانی در انتخابات 96 را ضعیف توصیف کرد و یادآور شد: آرای روحانی در این انتخابات بسیار ضعیف است چراکه مردم این موضوع را از دیدگاه سلایق سیاسی نمی‌بینند بلکه با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی رأی خواهند داد.

وی ادامه داد: مردم وقتی کارنامه دولت یازدهم را مشاهده می‌کنند، متوجه می‌شوند که در این دوران قدرت خریدشان کاهش پیدا کرده، معیشت‌شان دچار مشکل شده، اشتغالشان به خطر افتاد و رضایتی از عملکرد حسن روحانی ندارند، بنابراین به کسی رأی خواهند داد که با مردم صادقانه برخورد کند و دنبال جنگ با بحران‌های اقتصادی باشد.