۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

شایعه کناره‌گیری رئیسی صحت دارد؟

کد خبر : ۳۶۱۵۰۸
صراط: سخنگوی ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی گفت: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با اقتدار کامل وارد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شده و بنا به تکلیف دینی و الهی به نفع کاندیدای خاصی کنارگیری نمی‌کند.

رضا نجابت امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه در شرایط کنونی اقشار مختلف مردم از وضعیت نابسامان فعلی جامعه در رنج هستند، افزود: حجت‌الاسلام رئیسی با درایت و دوراندیشی و با بهره‌گیری از شور، نشاط و شادابی جوانان مومن و متعهد و نخبه، درصدد تغییر ساختار فساد حاکم بر جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: پس از درخواست‌های متعدد و مکرر علماء و مردم و نیز بر مبنای عقل، منطق و در راستای خرد انقلابی حجت‌الاسلام رئیسی تصمیم به ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گرفت.

سخنگوی ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: آشنایی با ساختار اداری و اجرایی و نیز حضور 10 ساله در سازمان بازرسی کل کشور وی را فردی کارآمد در عرصه مبارزه با فسادهای موجود در جامعه کرده است.

نجابت با بیان اینکه دوست و دشمن به روحیه جهادی و ولایتمدارانه رئیسی معترف هستند بیان داشت: از تمامی هواداران درخواست می‌شود که به شایعات مخالفان گوش ندهند؛ حجت‌الاسلام رئیسی بر عهدی که بسته، استوار است.

وی تاکید کرد: رئیسی به نفع کاندیدای خاصی کناره‌گیری نمی‌کند و شانه از زیر بار مسئولیت خالی نخواهد کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اضافه کرد: معتمدین، معتقدین، طبقه متوسط شهری، مستضعفین و محرومان مهمترین ارکان صندوق رای رئیسی هستند و توجه به محرومان و اقشار کمتر برخوردار جامعه و نیز مقابله با فساد از دیگر رویکردهای این نامزد انتخابات است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
۱۴
۶
احتمالا انتخابات به دور دوم با حضور میر سلیم و هاشمی طبا کشیده خواهد شد.