۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹

برخورد پژو و پراید در محور دامنه- خوانسار حادثه آفرید

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان فریدن گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه پراید در محور دامنه به خوانسار چهار نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند.
کد خبر : ۳۶۱۵۸۰
صراط:رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان فریدن گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه پراید در محور دامنه به خوانسار چهار نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،پرویز شجاعی  با اشاره به برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه پراید در محور دامنه به خوانسار اظهار کرد: امروز و در پی تماس با مرکز کنترل عملیات امداد جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، بلافاصله نجات‌گران پایگاه امداد و نجات بین‌شهری دامنه عازم محل حادثه شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه که  امروز در اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک خودروی پژو در محور دامنه به خوانسار اتفاق افتاد، چهار نفر در دم جان‌باخته و دو نفر به‌ شدت مصدوم شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان فریدن با بیان اینکه حال مصدومان نیز وخیم گزارش‌شده است، اظهار داشت: پس از رسیدن نیروهای امدادی، عملیات رهاسازی مصدومان گرفتارشده در خودروها توسط نجات گران جمعیت هلال‌احمر انجام پذیرفت و مصدومان توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان‌های داران و خوانسار اعزام شدند.

شجاعی با بیان اینکه این حادثه در نزدیکی روستای دوش خراط اتفاق افتاد، از رانندگان خواست تا با دقت بیشتری در این محور رانندگی کنند.