۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

وزیر بهداشت: باید بهترین بهره را از فرصت انتخابات ببریم

کد خبر : ۳۶۱۶۲۳
صراط: وزیر بهداشت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، گفت: فردی که در انتخابات از سوی مردم انتخاب می‌شود، سرنوشت کشور و انقلاب را رقم می‌زند و امیدواریم با کمک خدا، مردم به تجربیات گذشته توجه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی پس از بازگشت به کشور، هدف عمده سفر اخیر خود به عراق را گسترش روابط در حوزه سلامت با این کشور دانست و اظهار داشت: در این سفر برای افزایش همکاری‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و سرمایه گذاری‌های مشترک در عراق، تفاهم کردیم و امیدواریم که این تفاهم نامه ها، موجب استحکام روابط دو کشور شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در طول سال های اخیر، ایران کمک های زیادی به کشور دوست و همسایه عراق کرده است، افزود: کمک های ایران تا جایی که طرف عراقی بخواهد، ادامه خواهد داشت و خوشبختانه علاقه مندی آنها به طب و جامعه پزشکی ایران بسیار زیاد است و عراق هم توانمندی ها، افراد قوی و تاریخچه ای غنی در علوم پزشکی دارد و امیدواریم که کشورهای اسلامی به روزهای اوج خود بازگردند.

وزیر بهداشت همچنین درباره انتخابات، گفت: انتخابات برای تمامی ملت‌ها فرصت بسیار ارزشمندی است و در کشور ما نیز فرصت انتخابات، با قیمت گرانی به دست آمده؛ چراکه نظام کشور از شاهنشاهی به مردم سالاری تبدیل شده و تمام مردم ایران باید بهترین بهره را از این فرصت به وجود آمده، ببرند.

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه مردم به انتخاب دولتی قدرتمند منجر می‌شود که می‌تواند از منافع ملی ایران در منطقه و جهان، حمایت و پشتیبانی کند.

هاشمی اضافه کرد: فردی که در انتخابات از سوی مردم انتخاب می‌شود، سرنوشت کشور و انقلاب را رقم می‌زند و امیدواریم با کمک خدا، مردم به تجربیات گذشته توجه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشند. برای انتخاب هر فرد و حضور در انتخابات، باید حجت شرعی داشته باشیم.

بنابر اعلام وب‌دا، وزیر بهداشت یادآور شد: امیدوارم که مردم با توجه به فرامین مقام معظم رهبری، در انتخابات حضوری گسترده داشته باشند و فردی شایسته را انتخاب کنند؛ همان طور که مردم ایران، تمدن کهن ایران و انقلاب اسلامی شایسته آن هستند.
برچسب ها: صراط وزیر بهداشت