۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

پیروزی سپاهان مقابل تراکتور

تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر امروز در هفته بیست و نهم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر تراکتورسازی تبریز را شکست داد.
کد خبر : ۳۶۱۸۵۸
صراط: تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر امروز در هفته بیست و نهم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر تراکتورسازی تبریز را شکست داد.

به گزارش تسنیم از اصفهان، تیمهای فوتبال سپاهان و تراکتورسازی از ساعت 18 امروز در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

زلاتکو کرانچار کرانچار پس از بازگشت به سپاهان امروز با اولین چالش دشوار خود مواجه شده بود و برای رسیدن به آسیا باید در دو بازی پیش روی خود پیروز میدان می‌شد تا در صورت عدم کسب نتیجه تیم ذوب‌آهن به رده چهارم صعود کند. اما در آن سوی میدان نیز تراکتورسازان به دنبال تثبیت جایگاه دومی و نایب قهرمانی خود بودند تا باعث شود این بازی هیجان انگیزترین بازی هفته بیست و نهم شود.

سپاهانی‌‌‌ها در این مسابقه با ترکیب لی الیویرا، عارف غلامی، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، احسان حاج صفی، رسول نویدکیا، میلاد سرلک، سرور جپاروف، حسین پاپی ، مهرداد محمدی و مسعود حسن زاده به مصاف تراکتورسازان رفتند.

و در آن سوی میدان شاگردان امیر قلعه‌نویی با ترکیب ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﺍﺧﺒﺎﺭﯼ، ﺳﻌﯿﺪ ﺁﻗﺎﯾﯽ، ﺧﺎﻟﺪ ﺷﻔﯿﻌﯽ ، ﻫﺎﺩﯼ ﻣﺤﻤﺪﯼ، ﻣﺤﻤﺪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﭘﻮﺭﯾﺎﻥ، ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﻣﻬﺪﯼ ﺯﺍﺩﻩ، ﻣﻬﺪﯼ ﮐﯿﺎﻧﯽ، ﻓﺎﺧﺮ ﺗﻬﺎﻣﯽ،ﻋلی ﻃﺎﻫﺮﺍﻥ، ﻣﺤﻤﺪ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻤﯽ ﻭ ﻣﻬﺪﯼ ﺷﺮﯾﻔﯽ به مصاف شاگردان زلاتکو کرانچار رفتند.

بازی راس ساعت 18 با سوت حمیدحاج ملک داورد این دیدار آغاز شد.

هر دو تیم در این بازی با احتیاط بازی می‌کردند و توپی دروازه‌‌های هردوتیم را تهدید نمی‌کرد.

سپاهانی‌ها مدام به دنبال راه یافتن به دروازه اخباری بودند که با دفاع مستحکم تراکتورسازی روبرو می‌شدند.

بالاخره در دقیقه 15 سپاهان صاحب یک کرنر شد که با سانتر حاج‌صفی، کولیبالی مدافع پیش تاخته سپاهانی‌ها این توپ را با فاصله کمی راهی بیرون کرد.

اما در دقیقه 22  نفوذ مهدی شریفی روی پاس خوبی که به او پشت مهاجمین سپاهان رسید، او را تک به تک با لی اولیویرا قرار داد که این بازیکن با ضربه محکم به سمت دروازه شلیک کرد ولی لی اولیویرا به خوبی سد راه توپ شد.

در دقیقه 29 بازهم مهدی شریفی بود که با ضربه قیچی برگردان توپ را با اختلاف کمی  از کنار دروازه راهی اوت کرد.

اما مهم‌ترین موقعیت سپاهانی‌ها در دقیقه 40 به وجود آمد. حاج‌صفی با یک پاس دقیق مهرداد محمدی را در سمت راست صاحب توپ کرد تا این بازیکن مهرداد محمدی با یک حرکت انفرادی و دریبل زیبا خود را مقابل اخباری ببیند و با یک شوت محکم و دقیق تور دروازه تراکتورسازان را هدف بگیرد. محمدی با به ثمررساندن این گل همانند بازی رفت باز هم برابر تراکتورسازی گل زد.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که تراکتورسازی برای از دست ندادن رده دوم جدول نیاز به گل داشت و به همین دلیل بازی را حجومی آغاز کرد.

این نیمه با بازی پایاپای دو تیم ادامه یافت تا در دقیقه 69 یک موقعیت تک به تک نصیب تراکتورسازان شد که اولیویرا دروازه‌بان سپاهان ضربه مهدی شریفی را در اختیار گرفت.

در دقیقه 75 تیم سپاهان از روی یک ضد حمله صاحب موقیعت خطرناک شد که شجاع خلیل‌زاده این ضربه را از بالای دروازه به بیرون زد.

در دقیقه 85 تیم سپاهان صاحب یک موقعیت تک به تک شد که اخباری ضربه رضا میرزایی، مهاجم سپاهان را در اختیار گرفت.
در ادامه تیم سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد که فرید بهزادی کریمی این ضربه را به گل تبدیل کرد.

در نیمه دوم این دیدار جلال علی‌محمدی از تیم سپاهان  و خالد شفیعی از تراکتورسازی  با کارت زرد داور جریمه شدند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید تا با توجه به تساوی ذوب آهن امید به کسب سهمیه در سپاهان افزایش یابد.