۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶

مذاکره من با تیم‌های دیگر صحت ندارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بر خلاف اخباری که در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود، شایعه مذاکره من با تیم‌های دیگر صحت ندارد.
کد خبر : ۳۶۱۸۷۱
صراط:سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بر خلاف اخباری که در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود، شایعه مذاکره من با تیم‌های دیگر صحت ندارد.

به گزارش  مهر، امیر قلعه‌نویی شامگاه شنبه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: به نظرم فوتبال ایرانب اید از این بابت خوشحال باشد که امروز یک بازی زیبا با میزبانی مردم خوب اصفهان را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه دروازه‌بان سپاهان در مسابقه امروز با جایگیری مناسب، توانست عملکرد خوبی به نمایش بگذارد، ادامه داد: به نظرم ما سه موقعیت خیلی خوب گلزنی داشتیم اما دروازه‌بان سپاهان گل‌ها را دفع کرده و اجازه نداد که این حملات به نتیجه برسد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز درباره شایعاتی که درباره مذاکره او با تیم‌های دیگر شنیده می‌شود، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و من با هیچ تیمی در این زمینه صحبت نکرده‌ام اما این صحبت‌ها به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ما امروز عملکرد نسبتاً خوبی مقابل تراکتورسازی نشان دادند، گفت: ایجاد سه موقعیت صد درصد گلزنی و تلاش‌های قابل توجهی که بازیکنان تیم ما انجام دادند همه نشان می‌دهد که سپاهان عملکرد خوبی نشان داد اما تیم ما نیز خوب عمل کرد.

قلعه‌نویی تصریح کرد: به نظرم ما امروز از موقعیت‌های خود و فرصت‌هایی که به وجود آمد، استفاده نکردیم و این در حالی بود که می‌توانستیم پیروز مسابقه باشیم.

وی با بیان اینکه من شاگرد کرانچار هستم، گفت: به هر حال همه دنیا این سرمربی را به خوبی می‌شناسند و با او آشنایی دارند و به نظرم باشگاه سپاهان نیازمند چنین مجموعه ورزشی بزرگی است.