۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
میناوند:

می‌خواستند قهرمانی پرسپولیس را «لوث» کنند

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ برای تیم پرسپولیس دیدار مقابل ذوب‌آهن حکم بازی تدارکاتی برای دیدار با الوحده امارات را داشت.
کد خبر : ۳۶۱۹۵۸
صراط: مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ برای تیم پرسپولیس دیدار مقابل ذوب‌آهن حکم بازی تدارکاتی برای دیدار با الوحده امارات را داشت.

مهرداد میناوند در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص تساوی 3 - 3 پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در چند روز گذشته رخ داد، طبیعی بود تیمی که قهرمانی‌‌اش مسجل شده انگیزه زیادی برای بازی نداشته باشد. برای پرسپولیس این بازی به حکم یک بازی تدارکاتی برای بازی با الوحده را داشت، اما هواداران پرسپولیس که هیچ وقت دوست ندارند تیم محبوب‌شان در هیچ دیدار بازنده باشد، از اینکه تیم‌شان عقب افتاد، ناراحت بودند.

وی در مورد ناراحتی بازیکنان از هواداران پرسپولیس، تصریح کرد:‌ معلوم است بازیکن ناراحت می‌شود. با اینکه به بازیکنان اَنگ بی‌غیرتی زده شود اصلاً موافق نیستم. آنها تمام زحمت خودشان را کشیده و به مقام قهرمانی رسیده‌اند. ضمن اینکه وزارت ورزش به این بازیکنان بدهکار است.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اظهار داشت: به طور کلی با این اتفاقات خواستند قهرمانی پرسپولیس را «لوث» کنند. به نظرم این اتفاقات برنامه‌ریزی شده بود و می‌خواستند در بین هواداران و باشگاه دو دستگی ایجاد کنند. به هواداران و بازیکنان پرسپولیس هشدار می‌دهم این صحبت‌ها برنامه‌ریزی شده است و باید هوشیار باشند.