۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

تصاویر/ شنای مختلط رافائل نادال

رافائل نادال در دیدار پایانی رقابت‌های 500 امتیازی اوپن بارسلونای 2017 دومینیک را شکست داد و برای دهمین بار به قهرمانی در این تورنمنت یافت. بخشی از مراسم جشن قهرمانی نادال شنا در استخر محل برگزاری مسابقات بود.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اشتراک گذاری خبر:
ارسال نظرات
انتشار یافته:۱ | در انتظار بررسی:۳
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
احترام.#.........#....... ، به اصطلاح #خبرنگار، چندسالی است که با رفتار#ناخوشایندش روی اعصاب مردم ایران رژه می رود. گویا در رسانه های عریض و طویل خارج از کشور هم گوش و چشم کسی اعتراضات را نمی شنود و نمی بیند.
تقریبا می توان گفت همه رسانه های نوشتاری، چه روزنامه ها و چه سایت ها و خبرگزاری های داخل ایران بشدت از رفتار و کردار #.......،عصبی هستند. چه زمانی که درایران بود وچه اکنون که در خارج از کشور است. رسانه های ایران بخوبی در مورد رشوه گرفتن#.....، از بعضی افراد، وبه دروغ خبرسازی کردن علیه شخصی که رشوه دهنده، سفارش کرده توضیح داده اند. .........................................
رسانه های ایرانی تیتر زدند#........، با دریافت رشوه برعلیه افرادی که مد نظر پرداخت کننده ی رشوه،است در بی بی سی و رادیو فردا جریان سازی می کند. خبرگزاری های ایرانی توضیح دادند که، چگونه #.....، سالهای سال با افراد صوری به عنوان مخاطب تماس گیرنده با بی بی سی بازی کرده.رسانه های ایرانی همچنین، از کامنت های خود نوشته ی # .......... در ذیل خبر های خود در #رادیو فردا پرده برداشتند. رسانه ها ی ایرانی بارها تلاش کردند مدیران #بی بی سی و# رادیو فردا، را به ضعف های بی شمار ....... آگاه سازند.
حجم مطالبی که در نقد .......... به رشته تحریر درآمده، از حساب و شمارش خارج است و بعید است بخش نظرسنجی #بی بی سی و# رادیوفردا، اینهمه اعتراض را ندیده باشند. اما ابهام بزرگ جایی است که در #بی بی سی و#رادیوفردا، حتی یک نفر حاضر نیست یک پاسخ به رفتار وگفتار عجیب و گاها مضحک ...... بدهد