۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

چرا دولت در آستانه انتخابات یارانه را سه برابر کرد؟

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی گفت: دولتی که در هتل درویشی جلسه بگذارد می‌تواند درد کسی را که برای ۵ میلیون تومان وام لنگ است، بفهمد؟ چرا کارگزاران دولت فعلی به عنوان وزیر، ثروتشان را به دستگاه قضایی اعلام نمی‌کنند؟
کد خبر : ۳۶۲۴۷۱
صراط:رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی گفت: دولتی که در هتل درویشی جلسه بگذارد می‌تواند درد کسی را که برای ۵ میلیون تومان وام لنگ است، بفهمد؟ چرا کارگزاران دولت فعلی به عنوان وزیر، ثروتشان را به دستگاه قضایی اعلام نمی‌کنند؟

به گزارش فارس، علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در مشهد با بیان اینکه قطار انقلاب از ریل خارج شده و در مسیر خود حرکت نمی‌کند و کسانی‌ که می‌گویند سایه جنگ را از سر کشور کوتاه کردند به خدا دروغ می‌گویند، اظهار داشت: در سال 1384 یادتان بیاید دولت هشتم به آمریکا کمک کرد تا در افغانستان مستقر شود اما شدیم محور شرارت اما در سال 1388 اوباما نامه نوشت و تقاضای مذاکره کرد.

مهم‌ترین محور سخنان نیکزاد در ادامه می‌آید:

*این چه دولتی است که قرار است دندان کارگر را در دهانش خرد کند؟آیا در کارگزاران فعلی ساده زیستی می‌بینید؟

*دولتی که در هتل درویشی جلسه بگذارد می‌تواند درد کسی را که برای 5 میلیون تومان وام لنگ است، بفهمد؟چرا کارگزاران دولت فعلی به عنوان وزیر، ثروتشان را به دستگاه قضایی اعلام نمی‌کنند؟

*وزرای فعلی ثروت‌های چند صدمیلیاردی را از کجا آورده‌اند؟پاسپورت ایرانی در سال 92 در چه رده‌ای بوده و حالا در چه رده‌ای است؟
مگر قباله بهشت را به نام شما زده‌اند که منتقدان را به جهنم حواله می‌دهید؟

*مگر نگفتید مسکن مهر مزخرف است، مگر نگفتید یارانه ناکارآمد است، مگر نگفتید سهام عدالت به درد نمی‌خورد، مگر نگفتید سفرهای استانی سودی به حال مردم نداشته است. چرا در آستانه انتخابات یارانه را سه برابر کردید و وسود سهام عدالت می‌دهید؟ چرا وعده تسریع اتمام مسکن مهر داده می‌شود؟

*سالانه 450 هزار میلیارد تومان تسهیلات داده می‌شود که معلوم نیست کجا مصرف می شود در حالیکه برای مسکن مهر تنها 50 هزارمیلیارد تومان تسهیلات داده شده برای 4.5 میلیون واحد مسکن مهر شهری و روستایی!

*آدرس غلط می‌دهند که کنسرت چی شد؟ شما بگویید کرسنت چی شد؟ 17 میلیارد دلار خسارت کرسنت چی شد؟
معلوم است وقتی میگوید برنامه برای اشتغال و مسکن و ازدواج دارد و منابع و توان کشور به این سمت هدایت شود عده ای به مقابله برخیزند.اما در نهایت هم به شما میگویم علیرغم همه سنگ اندازی ها دولت پیر دگرباره جوان خواهد شد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز