۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

آیا ترکیب مناظره دوم تغییر می‌کند؟

سخنگوی کمیسیون تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مستقر در سازمان صدا وسیماگفت: دو مناظره بعدی هم به همین شکل که درجمعه قبل اجرا شد بصورت 6 نفره برگزار می شود.
کد خبر : ۳۶۲۵۳۸
صراط: سخنگوی کمیسیون تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مستقر در سازمان صدا وسیماگفت: دو مناظره بعدی هم به همین شکل که درجمعه قبل اجرا شد بصورت 6 نفره برگزار می شود.

احسان قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با میزان درباره شکل مناظره کاندیداها در روز جمعه اظهار کرد: در دو مناظره بعدی هم تغییری در شکل مناظره ها نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: دو مناظره بعدی هم به همین شکل که در جمعه قبل اجرا شد بصورت 6 نفره برگزار می شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: ما در این مناظره آن زمانبدی هایی را که برای حفظ عدالت و تساوی بین کاندیداها باید رعایت کنیم را در نظر می گیریم به این معنا که هر کاندیدایی که از وقتش کمتر استفاده کرده در این دوره، همان زمانی که حرف نزده به وقتش اضافه می شود.

سخنگوی کمیسیون تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مستقر در سازمان صدا وسیما افزود: در جلسات مان روی زمان کاندیداها بحث هایی داریم تا برای کسانی که کمتر صحبت کرده اند از آن حداکثر وقت، یک زمانی را به وقتشان اضافه کنیم.

قاضی زاده یادآور شد: همچنین در جلسات‌مان بدنبال این هستیم تا کارهای فنی ای انجام شود که زمان کاندیداها برای صحبت از آن وقت قانونی تعیین شده فراتر نرود.

وی اضافه کرد: در زمان پایانی مناظره اول نشان داده شد که هرکدام از کاندیداها چه وقتی را صرف کرده اند و همه مردم دیده اند کدام کاندیدا زمان بیشتری صحبت کرده است و براساس همان زمانی که ثبت شده، وقت های جدید برای صحبت کردن کاندیداها را اعمال می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه حجت الاسلام و المسلمین روحانی در مناظره اول زمان بیشتری را صحبت کردند، آیا در  مناظره دوم زمان کمتری به او اختصاص پیدا خواهد کرد؟، گفت: خیر، مابه التفاوت این زمان به وقت دیگر نامزدها اضافه می شود.

سخنگوی کمیسیون تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مستقر در سازمان صدا وسیما در پاسخ به این سوال که اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود، برنامه ای برای برگزاری مناظره هایش دارید، گفت: در حال حاضر به این موضوع ورود نکرده و اظهار نظری در این باره نمی کنیم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
اقا اینطوری نمیشه
عین مجلس بلندگو رو قطع کنن
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز