۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

رییس ستاد قالی‌باف: 4درصدی‌ها 530 هزار میلیارد وام گرفتند

کد خبر : ۳۶۲۶۰۷
صراط: رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: 10 هزار میلیارد وام صندوق فرهنگیان به 31 نفر پرداخت شده است و 530 هزار میلیارد تومان وام بانک‌ها را نیز سال گذشته همان 4 درصدی‌ها گرفته‌اند.

به گزارش فارس، محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ظهر امروز (چهارشنبه) طی سخنانی در جمع دانشجویان در مسجد دانشگاه تهران با اشاره به برنامه انتخاباتی قالیباف برای ایجاد 5 میلیون شغل، اظهار داشت:‌ آقای قالیباف مجموعه‌ای از متخصصان جوان را گرد خود جمع کرده و با آنان این موضوع را مورد بررسی گسترده قرار داده‌اند و به این نتیجه رسیدند که عملیاتی است.

وی با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه انجام شده است، افزود: سال گذشته بانک‌ها 530 هزار میلیارد تومان وام دادند که اگر این پول به سمت تولید و اشتغال برده می‌شد قطعاً در این حوزه اثرگذار بود و تحول ایجاد می‌کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف بر همین اساس تصریح کرد: 10 هزار میلیارد تومان وام صندوق ذخیره فرهنگیان نیز تنها به 31 نفر پرداخت شده در حالی که این حق معلمان بوده است، همانطور که این وام را به 31 نفر دادند، آن 530 هزار میلیارد تومان را نیز همان 4 درصدی‌ها گرفته‌اند.