۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۱

مجریbbc و همسرش بهايي شدند+ عکس

فرناز قاضي زاده و همسرش سينا مطلبي كه هر دو از كاركنان بي بي سي فارسي هستند، با تلاش بهروز آفاق بهايي شدند.
کد خبر : ۳۶۲۷۷
به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، درباره رابطه و نقش موثر شبكه بي بي سي فارسي در تبليغ فرقه ضاله بهائيت تا كنون مطالب و مستندات فراواني منتشر و يا پخش شده است اما نكته مهم تر اين است كه اين فرقه به واسطه عوامل سرشناس خود در بي بي سي فارسي همچنان در حال  جذب حداكثري است.
* بهروز آفاق مسئول بهايي كردن كاركنان و مجريان بي بي سي فارسي
بهروز آفاق تبريزي يا به عبارت ديگر "بهروز يوسف زاد" كه از آوريل 2006 رياست منطقه آسياي بي بي سي را برعهده دارد، از عوامل اصلي راه اندازي شبكه بي بي سي فارسي محسوب مي شود. اما اين تنها نقش مهم او در اين شبكه نيست؛ بهروز آفاق از عوامل اصلي فرقه ضاله بهائيت در شبكه بي بي سي است كه نقش موثري در بهايي كردن تعداد قابل توجهي از كاركنان و مجريان اين شبكه داشته است چرا كه او دغده اي به نام وطن ندارد و تمام انديشه اش اجراي دستورات " MI6  " است!
* سينا مطلبي و فرناز قاضي زاده بهايي شدند
از جديدترين دستاوردهاي بهروز آفاق براي فرقه ضاله بهائيت، مي توان به بهايي شدن سينا مطلبي از سردبيران شبكه بي بي سي و همسرش فرناز قاضي زاده مجري اين شبكه اشاره كرد؛ آفاق اين زن و شوهر كه در ايران براي رسانه هاي دوم خردادي فعاليت مي كردند اما پس از فرار از كشور به جرگه مزدوران رسانه هاي ضدانقلاب پيوستند را طي مراسمي خاص بهايي كرد تا 2 نفر ديگر نيز به جمع بهايي شدگان بي بي سي فارسي اضافه شوند.
سينا مطلبي پيش از آنكه اوايل دهه 80 در ماجراي پرونده تعدادي از عناصر ضدانقلاب كه در قالب وبلاگ نويسي فعاليت مي كردند، بازداشت شود، به عنوان سرويراستار با بي بي سي همكاري مي كرد اما پس از احضار و بازداشت از ايران گريخت و به تركيه رفت.
سينا مطلبي پس از خروج از ايران در تركيه مستقر شد و پس از آنكه فرناز قاضي زاده پس از جدا شدن از همسر سابقش به تركيه گريخت، در آنجا با هم ازدواج كردند.  مطلبي پس از مدتي راهي هلند شد و با جذب بودجه هاي اين كشور عليه ايران، به همكاري ميز رسانه سازمان جاسوسي هلند پرداخت و كوشيد كه فعاليتهاي رسانه اي خود را از هلند عليه ايران سامان دهد اما خيلي زود و در راستاي بازدهي بيشتر، جذب سرويس جاسوسي انگليس شد و مزدور بي بي سي فارسي لقب گرفت.
فرناز قاضي زاده نيز بدون گذراندن دوره هاي آموزشي و آزمون هاي بي بي سي به استخدام بي بي سي فارسي درآمد  و پس از فعاليت در راديو بي بي سي، مجري تلويزيون فارسي بي بي سي شد. جالب توجه اينكه وي در طول فعاليت خود در رسانه هاي داخلي ايران، همواره از خبرنگاران روزنامه هاي زنجيره اي و دگرانديش مانند "نشاط"، "توس"، "جامعه"، "حيات نو اقتصادي" و "مجله گلستانه" بوده و آخرين رسانه اي كه از آن به خارج از كشور گريخت نيز روزنامه "ياس نو" به مديرمسئولي محسن ميردامادي" دبيركل حزب منحله مشاركت بود.
فرناز قاضي زاده كه بلافاصله پس از خروج از ايران كشف حجاب كرد، پيش از اين نيز نشانه هايي از خارج شدنش از اسلام از خود بروز داده بود اما اين نشانه ها براي اصلاح طلبان نه تنها مهم نبود بلكه پس از خروج از ايران به همراهي و همكاري ادامه دادند.
ساناز و فرناز قاضي زاده و سينا مطلبي
* خواهر فرناز هم در "من و تو" بهايي شد؟!
علاوه بر فرناز قاضي زاده و همسرش سينا مطلبي كه به واسطه تلاش چشمگير بهروز آفاق بهايي شده اند، خواهر فرناز قاضي زاده نيز در يكي ديگر از شبكه هاي ضدانقلاب لندن يعني "من و تو" فعاليت خود را آغاز كرده است؛ شبكه اي كه تعداد قابل توجهي از عوامل آن بهايي هستند و از بيان بي شرمانه ترين توهين ها عليه مقدسات اسلام در برنامه هاي اين شبكه و يا حتي صفحات خود در فضاي مجازي هيچ ابايي ندارند
نظرات بینندگان
گنجوی
|
Germany
|
۲۱:۰۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۱۹
۲۸
چرا اجازه تردد به بهاییان خارج کشور بداخل ایران میدهید؟! بهاییان بسیاری که خصوصأ در آمریکا زندگی میکنند و در آنجا در مراکز متعدد بهاییان بویژه کالیفرنیا فعالیتهای گوناگون داشته از جمله برگزاری کلاسهایی با نام روحی و دعوت به این فرقه ضاله و غیرو براحتی به کشور در حال رفت و آمدند و از طرفی بارها از آمریکا به اسراییل در حال رفت و آمد .نمونه اش خانواده بهایی زاده نجمی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۴۱
۲۸
be shomaha che marboot
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای پی کامپیوترت رو که دادیم رو هوا میفهمی دفعه بعد از بهایی حمایت نکنی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۴۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
۲۴
۸
منبع شما برای این خبر چیست؟
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسین شریعتمداری و پیام فضلی نژاد.


لقب پیدا کرده = یعنی برادر حسین براشون لقب گذاشته. برادر حسین هم البته یعنی همه مردم ایران!

هنوز اینها در بهایی بودن بهروز آفاق نتونستند یک مدرک نشون بدهند حالا ازشون می خواهی مدرک برای این مورد بیارند

هر کسی مخالف اینها باشه سریع یک لقبی براشون درست می کنند. به والله بهایی ها هم به اندازه که شریعتمداری و دوستان برای بهاییت تبلیغ میکنه برای دینشون تبلیغ نمی کنند.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
۱۴
۱۴
بايد وزارت اطلاعات مواظب فعاليتهاي گروهك بهايي باشند. در ضمن بعضي از تور هاي مسافرتي از افراد بهايي به عنوان راهنما استفاده مي كنند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نگران نباش عزیزم خودشان استادند. فعلاً ..........................................
ماشاء الله چقدر هم بهایی ها زیادند هرجا یک بهایی هست. بخدا خود بهایی هم اینقدر که شما مهمشان کردید خودشان را مهم نمی دانند. با این کارها بدتر بهائیت رو تبلیغ می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان مگه شما بهایی هستی که اینقد جز می زنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
۱۰
۱۹
حالا اصلا این فرناز قاضی زاده کدومه .اون مجری که از همه چاق و چله تره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا منفی مگه واقعا چاق نیست ؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان شما تو خونتون هم با همین ادبیات زیبا صحبت می کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه چاقی چه اشکالی داره آخه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب اگه از چاقیش ناراحته چه اصراری داره به همه نشون بده که چاقه . می تونه پشت صحنه کار کنه.
ناظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
۲۲
۸
بنده خدا وقتی یه حرفی میزنید شایسته است که مستند باشد. چون طرف دوستار اصلاحات بوده باید هر افترایی رو بهش بست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خود برادر جسین شریعتمداری و برادر پیام فضلی نژاد مستند معتبر هستند. هر کی هم باور نداره هم ملحد و مغرضه یا شاید بهایی خودش خبر نداره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه افترایی این خانوم خودش چند وقت پیش نوشته بود که از این که بچه اش به مدرسه ی مسلمونا بره خیلی نگرانه . شما کاسه ی داغتر از آش نشو .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اولاً اینکه ایشون از رفتن بچه اش به مدرسه مسلمانها مانع شده دلیل بر از دین خارج شدن ایشون نیست. تازه اگر هم از دین اسلام خارج شده باشه دلیلی نیست که بهایی شده باشه. مگر هر کسی از دین اسلام برگشته بهایی شده؟
ثانیاً کاشکی یک جو انصاف داشتید و کل مطلب ایشون رو ذکر می کردید که چرا از مدرسه مسلمانها متنفر شده آیا مشکل از خود اسلام بوده یا مسلمانانی که به اسم اسلام بجه ها رو شتشوی فکری میدن تا مثل شما به غیر خودشون نگاه کنه. نتیجه مدرسه مسلمان رفتن ما در نظام شما این شده که یا نسبت به اسلام بیتفاوت شدیم یا موضع گرفتیم و ایشان هم بخاطر سابقه بدی که خودش از مدارس مسلمین داشته حاضر نشده بچه اش رو اونجا بذاره.

حتی من شک دارم خود شما هم بچه هاتون رو توی این مدرسه ها بذارین چون اینها اکثر متعلق به اهل سنت هستند و مسلماً چیزهایی به بچه های شما یاد میدهند که زیاد باب طبع شما نیست.

بهتر نیست بجای این دلایل الکی یک دلیل عقلانی و با مدرک بیارین. شما می تونید هر کسی رو که مخالفتون باشه بهایی اسم بگذارید اما آخرش چی؟ فکر می کنید مردم از ترس اینکه شما بهایی خطابشون نکنید تابع نظر شما میشند؟ اگر به این قیاس بود که الان کلیسای کاتولیک قرون وسطی حکومتش پایدار بود!


خوب بود کل نظر ایشون را می گذاشتید و بعد
نتیجه می گرفتید ایشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سعید شما دارید اشتباه می کنید مطلب این خانم رو خودتون بخونید بعد قضاوت کنید . اولا این خانم ناراحت بوده که چرا بچه تربیت دینی پیدا می کند و مثلا می پرسد " مگر فلان چیز خوردنش حرام نیست پس چرا شما می خورید" ... پس حرف از سنی وشیعه نبوده . این خانم ناراحت بوده که چرا روز عید فطر و قربان به بچه اش کارت تبریک می دهند و او را مسلمان به حساب می آورند. ثانیا اگر کسی کافر و بی دین باشد بدتر است یا اگر بهایی باشد ؟ اصولا من نمی دانم آیا شما کفر و ارتداد را بد به حساب می آورید یا خوب . آیا اگر کسی دین را آموخت و آحکامش را آموزش داد دست به شستشوی مغزی زده ؟ اگر این طور باشد پس العیاذ بالله خواندن قرآن از نظر شما می شود شستشوی مغزی؟ جهت اطلاعتون باید عرض کنم کسی که از مسلمان بودن بچه اش ناراحت است هم همین طور فکر می کند . فکر می کند بچه اش شستشوی مغزی شده غافل از آن که دین الهی روش فطری و بهنجار زندگی است و اونچه در بی بی سی برای گوینده ای که خلاف همه هنجارهای اخلاقی و دینی و ملی به کار خدمت اجانب مشغول اتفاق افتاده همون "شستشوی مغزی" است...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
تربیت دینی رو عزیزم خوب آمدی الان ماشاء الله همه ما در ایران که حداقل 16-17 سال تربیت دینی در دبستان و مدرسه راهنمایی و دبیرستان و دانشگاه اسلامی کسب کردیم به کجا رسیدیم؟ یک نگاهی به جوانان مملت بنداز ببین چه چیزی از اسلام و مسلمانی مانده؟ اگر اسلام و مسلمانی به خوردن و نخوردن گوشت خوک است (که البته من شک دارم مشکل ایشان این بوده) و اگر هر بلایی سرمردم بخصوص غیر مسلمانان بیاورد عیبی نداشته باشد همان بهتر که......................... .
از دید من انسان مختار است و کفر و ارتداد چیزی است که شما با کمک آن می خواهید دکانی که خودتان از دین اسلام درست کرده اید رونق بگیرد. این بنده خدا هیچ جا سخنی علیه خود اسلام و پیامبر نگفته و فقط عنوان کرده از این مسائل خوشش نمی آید چون در ایران خاطرات خوشی نداشته و حق هم دارد. اگر شما مسلماتان ارزشی با این صحبت ها طرف کافر و نامسلمان قلمداد می کنید خوب این مشکل شماست. در ایران اسلامی اگر کسی اختلاس بکند و مال مردم بخورد هنوز مسلمان است ولی اگر بگویید از این چیز دل خوشی ندارد مسلمان نیست! اگر دروغ بگوید و تهمت بزند مسلمان است

احکام دینی و خواندن قرآن اگر با میل و انتخاب باشد هیچ مشکلی ندارد بلکه بسیار خوب است ولی اگر زوری باشد و بعنوان اینکه چون در این مدرسه هستی باید اینها را یاد بگیری باشد بله شستشوی مغری است

مسئله شیعه و سنی رو در مورد شماها گفتم برای خانم قاضی زاده این مسئله مسلماً فرقی ندارد.
فرمودید:
"غافل از آن که دین الهی روش فطری و بهنجار زندگی است و اونچه در بی بی سی برای گوینده ای که خلاف همه هنجارهای اخلاقی و دینی و ملی به کار خدمت اجانب مشغول اتفاق افتاده همون "شستشوی مغزی" است"

آنچنان با اطمینان از خدمت به اجانب بواسطی مجریگری صحبت می کنی که ....
لابد این خارجی هایی که در شبکه های برون مرزی جمهوری اسلامی مثل پرس تی وی، العالم و سحر و امثالهم مشغول بکار هستند همه خائن هستند چطور برای خودتان خوب است به بی بی سی رسید بد شد؟ در ضمن این خانم هم مدرسه تحت کنترل حکومت اسلامی میرفته و با سیستم اسلامی شما به اینجا رسیده . خدا رو شکر که مثل بعضی ها با اختلاس و دزدی از بیت المال بجایی نرسیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مسئله اینه که فرزند این خانم به تربیت و آموزه های دینی گرایش داشته و از گفته های خود این خانم بر می یاد که او بچه اش را از این آموزه ها محروم کرده . و اما تربیت دینی شاید روی شما اثر نداشته . شاید شما کافرید و قلبتان نسبت به خداوند سرد و سخت است . اگر این طور است به نظر من یک فکری به حال خودتان بکنید . اگر شما یا هر کس دیگری که این سطور را می خواند با شنیدن معنای آیات قرآن روحش منقلب نمی شود و نسبت به این آیات بی تفاوت است و هنوز می تواند "من" "من" کند ، حرفی باقی نمی ماند . سرنوشت چنین آدم هایی مقدر و مشخص است . والسلام و اما ما که مسلمانیم در این جا داریم نسبت به کسانی که به آیات قرآن پشت کرده اند ابراز تنفر می کنیم و اگر تو هم دین را می فهمیدی همین کار را می کردی.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
والا من هیچ جا ندیدم کسی بگه بچه این خانم به آموزه های دینی ( البته از نوعی که شما دنبالش هستید و فقط حفظ ظواهر دینی و شرعیه و نه اصول واقعی دین مثل دروغ نگفتن، مال مردم نخوردن و تهمت نزدن و ...) علاقه مند باشه.

اینکه میگی رو بنده اثر نداشته اصلاً موضوع فقط من یا خانم قاضی زاده نیست. شما الان خودتون بارها و بارها در رسانه هاتون از زبان روحانیون مختلف اعلام کردید و می کنید که درصد نماز خوانها و کسی که معنقد به مسائل دینی هستند در بین جوانان ساکن ایران بشدت کاهش پیدا کرده.

اینکه کسی که برداشت شما رو بعنوان اسلام قبول نداشته باشه یا نخواهد مثل شما هر کار چرتش رو به اسلام ربط بده دلیلی نیست که از خدا دور شده هرکسی خودش میدونه رابطه اش با خدا چطوریه و خداش. حتی خیلی ها هستند مسلمان نیستند ولی بمراتب از مسلمانان ارتباط بهتری با خدا دارد. متاسفم که مثل همیشه خودتون رو نعوذبالله در جای خدا قرار میدید.

مسئله اصلی این بود که تمام این حرفهای بی پایه و اساس شما فقط برای این بود که مثل همیشه با انگ زدن به افراد کار خودتون رو پیش ببرید که سرتا پا دروغ میگید و بعد میگید ما مسلمانیم و شما کافر و سخن خدا در دلهای ما نمیره. سخن خدا نیست سخن شماست که چون سرتاسر دروغ و تهمت برای به لجن کشیدن مخالفین و منتقدینتونه به دل ما نمیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما کدوم کار چرت رو به اسلام نسبت داده ایم وتو از کجا می دونی اسلام من چطوری است ؟ چون به ابراز بیزاری یک خانم مجری بی بی سی نسبت به آموزه های اسلام اعتراض کرده ایم تو مدام حرف از اختلاس می زنی و می گویی ما با اسلام کار خودمان را پیش می بریم ؟ کدوم اختلاس را من مرتکب شده ام و کدام کار را پیش برده ام؟ به نظر من شما حالت زیاد خوب نیست . کسی که اختلاس کرده الان گویا به جایی پناهنده شده که تو قبلا به آن جا پناهنده شده ای . پس بیشتر شبیه تو است تامن . امسال قاضی زاده ها و کسانی که محتوای برنامه های بی بی سی را تامین می کنند ممکن نیست از سفره این جور اختلاس ها و رانت خواری ها و حروم خوری ها بی بهره بوده باشند . یک تحقیق سطحی می تواند روشن کند که اپوزیسیون ساکن خارج( اونایی که بعد از سال 74 گریختند) چطور شکمشون رو تا خرخره از مال مفت وحروم پر کرده اند. هر کدام هم که نتوانسته اند این جا پولی به جیب بزنند فعلا که کاسه گدایی به دست گرفته اند و از محل فروش آبرو و حیثیت خود گذران می کنند . پس ساکت باش و حرف مفت نزن و بی جا این و آنی را که نمی شناسی متهم نکن اگر فرناز قاضی زاده خیلی نگران آبروی دینی خودش است نباید بر ضد اعتقادات ملتی یاوه گویی کند. تو هم همین طور این نکته را باید آویزه ی گوشت کنی که درباره ی چیزی که نمی دانی چیست اظهار نظر نکنی.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم منظور شخص شما نیست مجموعه شماهاست و برآیند ماحصل نسلی که بقول شما به آموزه های دینی ( به سبک شما) تعلیم داده شده اند.
موضوع فقط هم اختلاس نیست هزاران مورد هست کافیه یک سری به دادسرها و کلانتری ها بزنی تا بفهمی چقدر این به اصطلاح آموزش آموزه های دینی تان موثر بوده!

اما راجع به بنده اولاً شما عادت کردید بجای جواب منطقی دادن مسئله رو شخصی کنید ثانیاً بنده بعنوان یک متخصص فنی مهاجرت کردم و هیچ عمل خلافی علیه قوانین جمهوری اسلامی ایران مرتکب نشده بودم که بخوام پناهنده بشم، همه هم خبر داشتند و بجز سابقه کار و تحصیلات هیچ چیزی نداشتم که با آن به کانادا بیام شما بهتره جای انگ زدن مشکلات خودتون رو حل کنید.

اینکه فرمودید با یک تحقیق سطحی میشود فهمید که" اپوزیسیون ساکن خارج( اونایی که بعد از سال 74 گریختند) چطور شکمشون رو تا خرخره از مال مفت وحروم پر کرده اند."

از همون سطحی گفتنت کاملاً مشخصه که همه حرفهات و افکارت هم سطحیه اگر اینها یک ذره مشکل مالی داشتند مطمئن باش وزارت اطلاعات و دادگستری همون موقع به همین اتهاماتی که تو میگفتی دستگیرشان می کرذند و دیگر نیازی نبود که با اعلام جرایم سیاسی خودشان را جلوی مجامع بین المللی به دردسر بندازند. سئوال اینجاست که تو مسلمان آیا با همین سطحی حرف زدن مدرکی داری؟ آیا دادگستری پرونده مالی علیه اینها داشته؟
باز فرمودید:
" هر کدام هم که نتوانسته اند این جا پولی به جیب بزنند فعلا که کاسه گدایی به دست گرفته اند و از محل فروش آبرو و حیثیت خود گذران می کنند."

یعنی هر کسی خارج از ایران کار می کند و با شما مشکل دارد کاسه گدایی دستش گرفته؟ و مخصوصاً آنهایی که در شبکه های خبری کار می کند؟ شما با چه سند و مدرکی این حکم کلی را دادی؟
یعنی الان خارجی هایی هم که در شبکه های بین المللی صدا و سیما مثل پرس تی وی و العالم و سحر و غیرهم کار می کنند کاسه گدایی دستشان گرفتند و شرف و آبروی کشور های مطبوعشان را به حکومت ایران می فروشند؟ الان آن انگلیسی ها یا آمریکایی هایی که در پرس تی وی کار می کنند و مثلاً گزارش علیه حکومتشان منتشر می کنند شرفشان را به شما فروختند یا اینکه برای شما خوب است و برای بقیه بد است؟

شکر خدا که شما از همه چیز خبر داری!!!! :

" پس ساکت باش و ......................... و بی جا این و آنی را که نمی شناسی متهم نکن"

این بند آخر بیشتر برازنده خودتان است برادر من! چون شما به من نشناخته و ندیده فرمودید پناهنده شده ای و نسبت های دیگری که به بنده و بقیه دادی که هر کدامش نیاز به سند و مدرک که شما با همان تحقیق سطحیتان مشخص کردید چقدر معتبرید

اضافه کردید:
"اگر فرناز قاضی زاده خیلی نگران آبروی دینی خودش است نباید بر ضد اعتقادات ملتی یاوه گویی کند."
اولاً که این بنده خدا فقط گوینده خبر است تا بحال من ندیدم که ایشان صحبتی خارج از خبری که اتفاق افتاده بزند. ثانیاً
خبر نداشتم که اعتقادات ملت شما و نظام و مقامات نظام باشد بحمدالله اعتقادات ملت را همه شما برای بنده تبیین کردید!

فرمودید:
"تو هم همین طور این نکته را باید آویزه ی گوشت کنی که درباره ی چیزی که نمی دانی چیست اظهار نظر نکنی. "

این جمله آخرت هم بیشتر برزانده خودت هست من هیچوقت شخص شما را زیر سئوال نبردم منظور من برآیند شماها بود و اینکه ادعاهایتان چقدر بی اساس است. همین طرز صحبت کردن شما بخوبی گواهی میدهد که چقدر تعلیم به اصطلاح آموزه های دینی (به شیوه شما البته) مفید بوده و چه متفکری تحویل جامعه داده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من خواستم به تو نشان دهم که کلی حرف زدن و مخاطب ناشناسی را به خاطر اعتقاداتش کوبیدن خیلی راحت است . اما این رو هم بگم شخصا معتقدم نسلی از انقلاب که چاپیدند و مفت خوردند در دعواهای اخیر به خاطر این که آخورشان را از دست دادند به خارج از کشور گریختند این را یک نگاه سطحی به ما نشان می دهد و نگاه عمیق تر ابعاد بی دینی و بی اعتقادی واقعی آن ها را می نمایاند . کلی حرف زدن خیلی آسونه بخصوص برای آدم هایی که از راه دور برای کشورشان سینه چاک می کنند و ابراز شجاعت می کنند. اگر اختلاس و دزدی زیاد است مقصر اسلام نیست . مقصر از یک سو تزویر گران و دورویانی هستند که از اسلام دکان ساخته اند که تو شاید جزوشان نباشی و از یک سو خائنان به اعتقادات اسلامی و غربزدگان و خود فروخته ها هستند که تو نه به دلیل مهاجرتت به خارج بلکه دقیقا به دلیل حرف هایی که این جا می نویسی جزوشان هستی. حرف دیگری ندارم که به تو بزنم . به نظرم تو آدم نادانی هستی که فقط می خواهی شلوغ کنی . جواب دیگری به کامنت هایت نخواهم داد . همین مقدار از سرت هم زیاد است.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ارزشی شما کلی صحبت نکردی راجع یک شخص خاص صحبت می کردی. مشکل بنده هم اعتقادات شما نیست. شما می توانی عاشق آقای ایکس و دوستانش باشی و صد البته حق طبیعی شما و منهم قصد زیر سئوال بردن آن را ندارم موضوع ما حکومتی است که این حضرات مسئول آن هستند و ایدولوژی که برپایه آن حکومتداری می کنند هست. اگر اعتقادات شما یعنی حاکمیت این نظام با هر شرایطی شرمنده بنده با این اعتقادات مشکل دارم و حرف شما درست مثل این است که کسی نباید در مورد نظام های کمونیستی یا لیبرایستی حرف بزند چون آنها هم با همین استدلال اعتقادات بعضی ها میشود.

از این ادبیات زیبایی هم که داری (آخور و ...) مشخص هست که چقدر سطح تفکر بالایی داریی و تا چه حد مقید به حیا و زیبا سخن گفتن هستی. اینها اگر موافق میل شما صحبت می کردند مسلماً نیاز نبود که ترک وطن کنند دلیلشان هم مسائل مالی نبوده شما ببیند چند بار اینها را یا زندان انداخته ای یا تهدید کرده اید. هر کسی هم می خواهد آن چیزی که خودش درست میداند به دیگران بگویید درست مثل شما. چطور زمان شاه مشکلی نبود که انقلابیون اون موقع با بی بی سی و رادیو فرانسه و امثالهم صحبت کنند و پیام های آیت الله خمینی از آنها پخش شود ولی حالا شده آخور؟
بنده مدت زیادی نیست رفته ام و ایران هم بودم حرفم همین بود که اینجا هستم ادعای شجاعت هم ندارم دارم حرف رو می زنم. در هیچ جای قانون هم ننوشته که یک ایرانی که خارج از ایران زندگی می کند حق اظهار نظر در مورد مملکتش را ندارد. اگر واقعاً اینطور است پس سفارتخانه شما اینجا چرا انتخابات برگزار می کند. مگر زمان پهلوی تعداد زیادی از انقلابیون و شخص آیت الله خمینی خارج از ایران نبودند. اگر من موافق شما صحبت می کردم ولو اینکه ایرانی نبودم مشکلی نبود و استقبال هم می کردید ولی تا مخالف صحبت کنیم میشوم خارج نشین و فاقد حق اظهار نظر؟

کسی هم نگفته اسلام مقصر اختلاس است موضوع برداشتی از اسلام است که شما برای حکومت کردن بر مردم علم کردید و در آن یک سری مسئولین ارشد به هیچ کس جواب پس نمی دهند و همیشه هم از دیگران طلبکار هستند مشکل از سوء استفاده بعضی ها از اسلام است برای زور گفتن به مردم و توجیه حاکمیت ناموجه شان و نتیجه اش همین استدلال و طرز فکر به اصطلاح اسلامی شماست که هر کسی علیه شما صحبت کند خائن و منافق می بینید. لابد شما هم مساوی کشور و دین هستید؟!

از اینکه طبق معمول با انگ و توهین کلامتان را به پایان بردید و بنده را نادان خطاب کردید خیلی ممنونم ما عادت کردیم به شنیدن این الفاظ زیبا از شما برادران مسلمان ارزشی اخلاق مدار!!! کلاً هر کسی مخالف شما باشد خائن و منافق و نادان و فاسد است. بنده هم اصراری به ناراحت کردن ذهن زیبای شما ندارم
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰
۱۳
۱۳
فراموش نکنیم که مجریان و خبرنگاران امروز بخش فارسی BBC ، روابط نزدیک و صمیمانه ای با آقای مهاجرانی در طول هشت سال (دوران دوم خردادیها) داشتند.

بسیاری از افراد مذکور از همفکران و دوستداران آقای مهاجرانی بودند و هستند.

از سوی دیگر بی جهت نیست که آقای مهاجرانی خود را به لندن رسانده تا در استودیو بخش فارسی BBC هر چند وقت یکبار به ایراد نطق بپردازد تا از طریق این شبکه تلویزیونی ، عملیات براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدایت کند.

هم اکنون به یاری دولت مرموز انگلستان ، آقای مهاجرانی و گروهی از همفکرانشان (سینا مطلبی ، مسعود بهنود ، فرناز قاضی زاده ، صادق صبا ، بهروز آفاق و ...) این امکان را یافته اند تا افکار و عقایدشان را از طریق تلویزیون BBC به گوش ملت ایران برسانند.
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
"آرمان جون"

با تشکر از کامنت زیبای شما.
سعید
|
Canada
|
۰۷:۰۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰
۱۷
۱۱
..........................................................!
یکجا نوشته بودید مزدور بی بی سی. مسلماً بی بی سی منافع انگلیس رو دنبال میکنه و خوب شکی درش نیست ولی جالبه برام که 35 سال پیش هم که بی بی سی اخبار انقلاب و بیانه های آیت الله خمینی و سایر انقلابیون و رو حانیون رو منتشر می کرد و بعضی از حضرات با مصاحبه با همین بی بی سی به مردم پیام انقلاب رو می دادند بازهم اعتقاد داشتید که بی بی سی بنگاه جاسوسی انگلیسه یا آلان که علیه خودتون چیزهایی منتشر می کنه یادتون افتاده؟
ناشناس
|
Canada
بی بی سی همیشه ابزار استعمار پیر بوده و هست و خواهد بود منتها گاهی در تعیین سنگرهای خودش دچار اشتباه می شه . کلا انسان های رذل و فرو مایه کم هوش هم هستند.
سعید
|
Canada
از کجا معلوم که شما اون موقع راجع به سنگرهاتون اشتباه نکرده باشید.

شما الان مطمئنیدکه آنها اشتباه کردند؟ اتفاقاً چند وقت پیش خود همین بی بی سی فارسی یک برنامه مستند در مورد نحوه کارش در دوران انقلاب ایران منتشر کرده بود و از نحوه کارش هم دفاع میکرد.

برای خود منهم جالب بود. چون سابقه بی بی سی از سال ها قبل از انقلاب مشخص بود که حضراتی که ادعای مبارزه با استعمار و کفر جهانی داشتند حاضر بودند با بی بی سی مصاحبه کنند ولی این بنده خدا ها که مثل شما ادعای مبارزه با استعمار رو ندارند حق ندارند از این تریبون استفاده کنند.

انسان های رذل و فرومایه کم حافظه هم میشند
ناشناس
|
Canada
تو می خواهی بگویی انگلیسی ها رذل و فرو مایه نیستند؟
آنتی فراماسون
|
Canada
به شماهایی که توی ایران نیستید هیچ ربطی نداره پس ...........
سعید
|
Canada
آنتی فراماسونر عزیز

کجای قانون اینو نوشته که به ما ربطی نداره؟
اگر اینطوره پس چرا سفارت خانه های نظام اسلامی از ما در انتخابات رای گیری می کنند؟ مطمئناً اگر موافق میل شما صحبت می کردم ولو ایرانی هم نبودم ربط داشت ولی اگر مخالف میل شما باشه نه؟
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
۸
۱۳
خدا لعنتشون کنه..جهنم برای امثال اینهاست دیگر
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مرتضی هم نعوذبالله در مقام داوری خدا قرارگرفته بهشت و جهنم مردم رو تعیین می کنه. آقا نکنه به شما ها وحی رسیده؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
۸
۱۱
من ادم متعصبي نيستم اما گرويدن به دين بهاييت؟؟؟؟ بازگشت به عصرجاهليت است
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه متعصب نیست متعصب بودی چکار می کردی عزیزم!
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
۶
۷
آخه بهاییت هم شد دین هر همجنس بازی که میبینی بهاییه معلو مه یه سری اراجیف رو به خردشون میده
سعید
|
Germany
من علاقه ای به بهاییت ندارم و البته بهایی هم ادیان دیگر مشکلاتی دارد ولی برایم جالب است که منبع و سند حضرتعالی برای نسبت دادن این موارد به بهایی ها چیست؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
۱۳
۶
چرا نمیخواین یاد بگیرین به عقاید دیگران احترام بزارین؟ نمیدونم کی قراره این دعوای بین ادیان تموم شه. بهایی ، مسلمان یهودی مسیحی.. به خدا اینا همشون اسمن. بعضی موقعها یادتون میره هممون انسانیم. بعضیا موقع ها چنان میگیم بهایی و یهودی و مسلمون که انگار هر کدوم از یه کره اومدیم.
ای کاش روزی برسه که بتونیم این موضوع رو درک کنیم .. ای کاش
شربت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۰
۲۰
۳
ببخشید اینها که 3 هزار میلیارد رو دزدیدن هم بهایی بودند!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۰
۱۰
۸
خداوند انشاءاله هر چه زود تر ریشه فرقه ضاله بهائیت را از روی زمین بردارد مرگ بر بوجود اورندگان بهائیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۰
۷
۹
خداوند انشاءاله هر چه زود تر ریشه فرقه ضاله بهائیت را از روی زمین بردارد مرگ بر بوجود اورندگان بهائیت
as
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم ...........ی منفی داده؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس به همون خدا قسمت میدم بیا از امروز دیکه مرگ هیچ کسو به خاطر عقیدش نخوایم بابا ما ایرانی هستیم ما سبزیم سیاهی و پس بزن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بهایی هم نباشه یک چیز دیگه رو علم می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۰
۳
۴
آن دینی که از ماموجودی اخلاقی تر و انسانی تر بسازد همان مناسب است.چه اسلام، چه بودا چه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درست اما بهاییت اصلا دین نیست که بخواهد از ما موجودی بهتر بسازد . بهاییت فقط از ما موجودی انگلیسی تر می سازد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۰
۱
۲
ماچكار كنيم ............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۰
۵
۳
ببخشید اینها که 3 هزار میلیارد رو دزدیدن هم بهایی بودند!؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نترس پس فردا .............. و دوستان اثبات می کنند بهایی بوده مگه کاری داره برای دوستان.

شده مثل زمان غزنویان و سلجوقیان هرکسی بر ضدشون باشه میگن قرمطیه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داره ؟ بهایی ها هم اگه دستشون برسه می دزدن. مسلمونا بعضیاشون دزد و بی همه چیزن( که اسما مسلمانند نه واقعا) بهایی ها بیشتر عوضی و مابقی هم بی شعورند و بهایی شدن شعور و اعتباری به کسی نمی دهد بلکه نشون می ده که شخص از فقدان عقل و شعور رنج می برد.
كوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
اينقدر ايران و ايران بزرگ هست كه اينها تهديدي واسمون نباشه ، مگه اينكه يك جايي بند آب نداده باشيم ....! استغفرالله
راحیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۲
۱
بعضی ازدوستان سعی نکنن باسفطه اصل مطلب دین نبودن بهاییت رولاپوشونی کنن‏!بفهمین که اسلام آخرین دین؛ودینی برای تمامه زمانهاست؛بهاییت۱انحراف آشکاروساده لوحانه درمذهب تشیع وساخته دست انگلیسه؛پس تمام انرژیتون روصرف هدایت فریبخوردگان بکنید