۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

جهانگیری در بدو ورود به صداوسیما چه گفت؟

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کاندیداها در مناظره برنامه‌ها و خودشان را به مردم معرفی می‌کنند، گفت: کاندیداها همچنین مطالب اصلی‌شان را در این مناظره‌ها برای مردم تشریح می‌کنند.
کد خبر : ۳۶۲۹۶۲
صراط: کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کاندیداها در مناظره برنامه‌ها و خودشان را به مردم معرفی می‌کنند، گفت: کاندیداها همچنین مطالب اصلی‌شان را در این مناظره‌ها برای مردم تشریح می‌کنند.

به گزارش فارس، اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش با حضور در محل صدا و سیما و پیش از شروع مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: مناظره یکی از بی‌بدیل بخش‌هایی است که صدا و سیما پیش‌بینی کرده تا کاندیداها هم خودشان و هم برنامه‌هایشان را معرفی کنند. فکر می‌کنم به همین دلیل این برنامه بیشتر مورد توجه است و کاندیداها سعی می‌کنند مطالب اصلی خودشان را در مناظره‌ها مطرح کنند.

وی در ادامه افزود: تلاش بنده در این است که با رعایت اخلاق و ادب و صداقت آنچه که درباره کشور می‌دانم و فکر می‌کنم برای آینده کشور مفید است مطرح کنم. در بیان مسائل جدی هستم.