۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

برانکو: بدهی مالیاتی ام بر عهده باشگاه است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدهی مالیاتی ام بر عهده باشگاه است و مسئولان باشگاه پیگیر حل این مشکل هستند.
کد خبر : ۳۶۳۲۳۷
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدهی مالیاتی ام بر عهده باشگاه است و مسئولان باشگاه پیگیر حل این مشکل هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین بازی ما با الوحده امارات است. خوشحالم که علی رغم تمرین ریکاوری بازیکنان شاداب تمرین کردند. همه بازیکنان سالم هستند و فقط سامان نریمان جهان مشکل دارد. وحید امیری و محمد انصاری هم مشکلی ندارند و امروز تمرین کردند. 

وی در ادامه عنوان کرد: بازیکنان باانگیزه هستند و امیدوارم بازی با الوحده را با برد به پایان برسانیم. تیم الوحده امارات قدرت خود ار مقابل الریان قطر نشان دادندو در بازی فینال جام حذفی هم با نتیجه 3 بر 2 مقابل العین شکست خوردند. به هر حال این تیم وضعیت خوبی دارد و امیدوار به صعود به مرحله بعد است. 

برانکو تصریح کرد: الوحده امارات بازیکنان بزرگی دارد که از حداکثر آمادگی برخوردار هستند. همچنین اسماعیل مطر مهاجم الوحده به نوعی علی کریمی این تیم اماراتی است. به هر حال بازی سختی پیش رو داریم. 

وی درباره حضور هواداران در بازی با الوحده امارات گفت: انتظار یک استادیوم پر از هوادار داریم چرا که هواداران در طول فصل ما را حمایت کردند و دوست داریم با حمایت هواداران الوحده امارات را شکست بدهیم و در ورزشگاه آزادی شادی کنیم. 

سرمربی پرسپولیس درباره انتقاد مدیر عامل صبای قم بابت رعایت نکردن بازی جوانمردانه برابر سیاه جامگان اظهار کرد: من این انتقادات را نمی فهم یعنی آنها انتظار ریسک کردن از سوی تیم ما را داشتند تا بازیکنان اصلی مصدوم شوند؟ بازیکنان اصلی تیم استراحت کمی کردند و تعطیلات نوروز هم در اختیار تیم ملی بودند و همه جا به بازیکنان اصلی استراحت می دهند و مشکلی وجود ندارد. 

وی در ادامه عنوان کرد: در بازی با سیاه جامگان مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و از هر لحاظ بهتر از حریف بودیم اما در نهایت آنها موفق به گلزنی شدند. اکنون کسی که ناراحت است مشکل را در خودش جستجو کند که چرا تیمش به لیگ دسته یک سقوط کرد.

وی درباره دعوت نشدن بازیکنان جوان به تیم ملی جوانان گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و باید از سرمربی تیم ملی جوانان این سئوال را بپرسید. 

برانکو درباره وضعیت امیری و انصاری بیان کرد: همانطور که گفتم این دو بازیکن سالم هستند و فقط تمرین کمی انجام دادند که وضعیتشان را در یکی و دو روز آینده مشخص می شود. 

سرمربی پرسپولیس درباره احساسی بازی کردن بازیکنانش بیان کرد: بازیکنان ایرانی احساسی هستند اما همین احساسات برایشان خوب است. همانطور که مشاهده کردید بازیکنان مقابل الهلال عربستان بازی باکیفیتی را ارائه دادند و با احساساتشان بازی را کنترل کردند. 

وی درباره احتمال تبانی در بازی الهلال و الریان قطر گفت: من درگیر این مسئله نمی شوم. چه کسی جرات می کند که به من بگوید تبانی کن یا خوابش را هم نمی بینم که به بازیکنانم بگویم بی خیال شوید. برای ما مربیان و بازیکنان این مسئله شدنی نیست. از طرفی الهلال می خواهد اول شود تا با استقلال خوزستان بازی کند در غیر این صورت باید با تیم قدرتمند لخویا قطر بازی کند. به هر حال انتظار دارم خوب بازی کنیم و بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. 

برانکو درباره ممنوع الخروجی اش گفت: این موضوع صحت ندارد. من مشکلی با اداره مالیات ندارم چرا که مالیاتم بر عهده باشگاه است و قرار است باشگاه مالیاتم را پرداخت کند. 

وی درباره جذب خلیل زاده و منشا گفت: این موضوع را رها کرده و به بازی با الوحده امارات بپردازید. 

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره خواننده ای که برای وی آهنگ خوانده است، خاطر نشان کرد: این آهنگ را باید گوش بدهم و بعد درباره اش اظهار نظر کنم.