۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

واکنش هیات فوتبال تهران به خبر سفر مارادونا به ایران

دبیر هیات فوتبال استان تهران تاکید کرد که برنامه‌ای برای سفر «دیگو مارادونا» به ایران پیش بینی نشده و قرار نیست وی به تهران بیاید.
کد خبر : ۳۶۳۳۲۵
واکنش هیات فوتبال تهران به خبر سفر مارادونا به ایران
صراط: دبیر هیات فوتبال استان تهران تاکید کرد که برنامه‌ای برای سفر «دیگو مارادونا» به ایران پیش بینی نشده و قرار نیست وی به تهران بیاید.

به گزارش مهر، در حالی که یک رسانه از سفر دیگو مارادونا اسطوره فوتبال دنیا به ایران برای افتتاح آکادمی فوتبال در تاریخ هفتم خردادماه خبر داده بودند، اما هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد که چنین سفری پیش بینی نشده است.

رضا عابدینی دبیر هیات فوتبال استان تهران در این خصوص گفت: تا این لحظه اطلاعی از این سفر ندارم و این موضوع در هیات فوتبال مطرح نشده است.

وی تاکید کرد: اگر قرار به افتتاح آکادمی یا مدرسه فوتبال باشد، هیات فوتبال آن استان مسئول مستقیم برنامه ریزی و هماهنگی های لازم است ولی تاکنون صحبتی از افتتاح آکادمی فوتبال مارادونا و سفر وی به تهران نشده است.

بحث حضور مارادونا در تهران موضوع جدیدی نیست. فدراسیون فوتبال پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم از مارادونا دعوت کرده بود تا برای حضور در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران به تهران سفر کند ولی مارادونا این دعوت را رد کرد.