۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

پیشنهاد به عربستان: شما هم "مرگ بر آمریکا" سر دهید

کد خبر : ۳۶۳۳۸۰
صراط: یکی از رهبران انصارالله یمن از عربستان خواست که همانند این جنبش شعار مرگ بر سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را سر دهد.

به گزارش فارس، «حسین العزی» رهبر و عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از عربستان خواست تا به همراه این جنبش شعار مخالفت و دشمنی با آمریکا و اسرائیل را تکرار کند.

به نوشته پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط»، وی افزود: عربستان که به حمایت آمریکا متوسل شده باید خوب بداند که با چاقوی همین آمریکا ذبح خواهد شد و حامی آن، قاتلش خواهد شد. لذا باید با ما شعار مرگ بر آمریکا سر دهد.

این رهبر برجسته جنبش انصارالله در خطاب به سران عربستان گفت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها کسانی هستند که از شما امتیاز می‌گیرند و هربار بهای بیشتری از شما طلب می کنند این در حالی است که هنوز یک ماه هم از دریافت 200 میلیارد دلار آنها نمی‌گذرد...بله جبروت آنها زیر پای ما است.

شعار اصلی جنبش انصارالله، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لعنت بر یهود و پیروزی برای اسلام است» است که در ایدئولوژی آنها، سیاست‌های آمریکایی - صهیونیستی باید در منطقه نابود شوند.

جنبش انصارالله اعلام کرده است که مقصود از شعار لعنت بر یهود، همه کسانی نیست که دیانت یهود را برگزیده‌اند، بلکه آن دسته از یهودیانی است که در قرآن کریم نیز لعنت شده‌اند.

مقصود از مرگ بر اسرائیل نیز، یهودیانی نیست که صدها سال است در فلسطین ساکنند، بلکه مقصود رژیم نژادپرست صهیونیسم است.
برچسب ها: صراط عربستان یمن