۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
فاجعه فرهنگی در قم و توجیه عجیب آموزش و پرورش

کشف چادر دانش‌آموزان دختر در امتحانات تیزهوشان قم و حضور بازرسان مرد!

در اقدامی عجیب و غیرقابل توجیه، از دانش آموزان دختر حاضر در امتحان تیزهوشان قم خواسته شد تا چادرهای خود را برداشته و بدون چادر امتحان دهند.
کد خبر : ۳۶۳۳۸۶
صراط: در اقدامی عجیب و غیرقابل توجیه، از دانش آموزان دختر حاضر در امتحان تیزهوشان قم خواسته شد تا چادرهای خود را برداشته و بدون چادر امتحان دهند.

به گزارش صراط، روابط عمومی آموزش و پرورش قم در توجیه این اقدام به رادیو ایران اعلام کرد که دلیل این اقدام جلوگیری از تضییع حق بقیه دانش آموزان بوده است!

به بیان ساده تر، توجیه آموزش و پرورش به معنای آن است که چادر ابزار تقلب محسوب شده است. بنا بر این توجیه، در زمانی که دختران دانش آموز مجبور به برداشتن چادر شده اند، فقط همکاران زن در جلسه امتحان حاضر بوده اند.

با این وجود، در خلال امتحان بازرسان مرد نیز به جلسه امتحان وارد می شوند و به گفته والدین برخی از دانش اموزان، با درخواست دختران برای سر کردن چادر در زمان حضور بازرسان هم موافقت نمی شود!

پاسخ آموزش و پرورش به این موضوع هم عجیب است. بنا بر اعلام آموزش و پرورش به رادیو، بازرسان قبل از ورود به جلسه با مسئولان محل حوزه امتحانی هماهنگ کرده اند؛ با این حال آموزش و پرورش توضیح نداده است چرا اجازه سر کردن چادر به دختران دانش آموز داده نشده است.


نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
۸۳
۹۲
مایه شرمساری اموزش و پروش