۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
نیمه اول مصاف با استقلال را "سر" می‌کنیم

سرمربی العین: نیازی به مشورت با برانکو ندارم

کد خبر : ۳۶۳۵۵۰
صراط: زوران مامیچ می‌گوید برای حریف ایرانی احترام زیادی قائل است.

به گزارش ایسنا، زوران مامیچ سرمربی العین در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ما یک برنامه سخت و سنگین داریم. ما برای تیم استقلال احترام زیادی قائل هستیم.

او افزود: استقلال بازیکنان خوبی دارد و ما احترام زیادی برای آنها قائلیم. ما استقلال را به خوبی می‌شناسیم و با شناخت کامل به مصاف آنها می رویم. برای ما مهم‌ترین چیز این است که نیمه اول را اصطلاحاً سر کنیم. ما سعی می‌کنیم بازی را اداره کنیم و تمرکز خود را حفظ کنیم. دقیقا می‌دانیم که باید در این بازی چه کنیم. چیزی که مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد این است که در استادیوم آزادی یک اتمسفر عالی را دیده‌ام. مطمئنم که می‌توانیم بازی خوب و قشنگی را ببینیم. مطمئن هستم که می توانیم با آرامش و خوشحالی به خانه برگردیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره حضور تماشاگران و ایجاد جو سنگین در ورزشگاه آزادی و تاثیر آن بر نتیجه مصاف استقلال و العین گفت: مهمترین مسئله این است که ما حریف را می‌شناسیم و می‌دانیم در کجا بازی می‌کنیم. ما می‌خواهیم ببریم. هیچ چیزی جز این نمی‌توانم بگویم چون حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم.

سرمربی العین در پاسخ به این سوال که آیا ناصر الشمرانی (بازیکن عربستانی که با العین در مصاف با ذوب آهن به ایران نیامد)  به ایران آمده است، گفت: همانطور که می‌دانید او در مقابل ذوب آهن هم بازی نکرد. من اجازه صحبت درباره مسائل سیاسی ندارم و می‌دانید که یک مشکل سیاسی بین دو کشور وجود دارد. به هرحال ما بدون او هم مشکلی برای بازی کردن نداریم.

مامیچ در پاسخ به این سوال که آیا از برانکو برای مصاف با استقلال مشورت گرفته است، عنوان کرد: من اصلا با برانکو صحبت نکردم. نیازی به صحبت هم نبود چون استقلال تیمی است که همه می‌شناسند. من و برانکو دوستان خوب و قدیمی هستیم. ما مطلقا درباره استقلال صحبت نکرده‌ایم. استقلال تیم کوچکی نیست و لازم نیست از این تیم بپرسم.

مامیچ درباره اظهارات مدیران العین مبنی بر پیروزی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: در همه جا تیم‌ها به دنبال برد هستند. همه می‌خواهیم پیروز شویم و باید تا فردا صبر کنیم. ما برنامه داریم تا پیروز شویم.

سرمربی العین درپاسخ به این سوال که بازی این تیم برابر ذوب آهن به این تیم در بازی با استقلال کمک می‌کند، اظهار کرد: استقلال و ذوب آهن قابل مقایسه با هم نیستند. استقلال تیم بسیار بزرگی است. در ضمن گذشته به الان ربطی ندارد. ما برای آینده برنامه ریزی می‌کنیم.

وی در پایان افزود: مهم ترین مسئله برای ما نیمه اول است چون نتیجه را معلوم می‌کند. مطمئنا در بازی برگشت خیلی باهوش‌تر خواهیم بود. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.