۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

حزب‌الله: نشست ریاض ما را نمی‌ترساند

کد خبر : ۳۶۳۵۶۲
صراط: رئیس شورای اجرایی حزب‌الله اعلام کرد: نشست آمریکایی-عربی در ریاض، مقاومت را نمی‌ترساند و طرفی که در نهایت پیروز خواهد شد محور مقاومت است.

به گزارش فارس، « هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله اعلام کرد نشست آمریکایی-عربی در عربستان دلیل ضعف آمریکا و متحدانش  است نه دلیل قدرت آنها؛ اینگونه نشست‌ها «مقاومت» را نمی‌ترساند و کسی که در نهایت پیروز خواهد شد محور مقاومت است.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، صفی‌‌الدین گفت: دیدار میان ترامپ و روسای کشورهای عرب و مسلمان در عربستان ، دال بر آن است که آمریکا رئیس‌جمهوری دیوانه دارد که می‌خواهد عیوبش را در داخل کشورش بپوشاند و با میلیاردها دلار پول عربستان (اشاره به قراردادهای فروش سلاح آمریکا به عربستان) دستاورد کسب کند؛ اینها دلیل ضعف و ناتوانی آمریکاست.

این عضو حزب‌الله در ادامه اعلام کرد: آمریکا دیگر قادر به طرح‌ریزی نه برای عراق ، نه سوریه، نه فلسطین و نه کل منطقه نخواهد بود؛ آمریکا قادر به در تنگنا قرار دادن جمهوری اسلامی ایران و نابودی حزب‌الله و مقاومت نیست.

صفی‌الدین سپس گفت: نشست کنونی در ریاض ما را نمی‌ترساند، هدف این نشست فرستادن پیام‌های تهدید و ارعاب است؛ کاملا برعکس ، این نشست که نشان‌دهنده ضعف و ترس آنهاست بیشتر باعث خنده ما شد.

این عضو حزب‌الله تأکید کرد: ما به واشنگتن و ریاض به چشم طرف‌هایی ضعیف نگاه می‌کنیم که قادر به انجام کاری در منطقه نیستند، اینکه در آینده چه کسی بر منطقه حاکم خواهد بود را جبهه‌های مبارزه مشخص می‌کنند؛ آینده فلسطین نیز به وسیله تفنگ و مبارزان مقاومت مشخص خواهد شد.

صفی‌الدین روز جمعه ( دو روز پیش) در لیست تروریستی آمریکا و عربستان قرار گرفت؛ اتهام وی اجرای عملیات به نفع «حزب الله لبنان» در منطقه خاورمیانه و دادن مشاوره برای اجرای عملیات تروریستی و حمایت از بشار اسد رئیس جمهور سوریه اعلام شده است.
برچسب ها: صراط حزب الله ریاض