۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

شکلک‌های موبایلی صهیونیست‌ها را به جان هم انداخت

کد خبر : ۳۶۳۷۲۶
صراط: شکلک هایی که کاربران برنامه های گپ موبایلی برای ابراز احساسات به کار می‌گیرند، باعث دعوای حقوقی بین مالک یک منزل و یک زوج اسراییلی شد.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، دادگاهی در سرزمین‌های اشغالی به یک زوج دستور داده تا به علت استفاده از شکلک هایی که خوش بینی بیش از حدی را به مخاطبشان منتقل کرده، 2200 دلار جریمه بپردازند.

آنها از شکلک های مذکور برای ارسال پیام به صاحب یک ملک استفاده کرده اند. زوج مذکور در مورد یک آگهی که وی در فضای آنلاین در مورد اجاره ملکش ارسال کرده بود با او تماس گرفته اند و از انبوهی از آیکون های شاد استفاده کرده اند.

حالا مالک این ملک از زوج یاد شده شکایت کرده و اعلام کرده آنها با این کار این تصور را در وی ایجاد کرده اند که واقعا قصد اجاره ملکش را دارند، اما در عمل و پس از تبادل چند پیام دیگر پاسخی نداده و از این کار خودداری کرده اند.

زوج مذکور در آخرین پاسخشان وعده داده اند که به زودی تغییرات مدنظرشان در قرارداد اجاره را اعلام می کنند، ولی در عمل این کار را نکرده اند.

پس از این رویداد صاحب ملک  مذکور به دادگاه شکایت کرد و مدعی فریب خود از طریق شکلک های یاد شده شد ودادگاه نیز در حکم خود اعلام کرد اگر چه پیام یاد شده حاوی قراردادی الزما آور بین دو طرف نبوده، اما باعث ایجاد خوش بینی بیش از حدی در شاکی در مورد عقد قرارداد و حذف آگهی‌ اش شده است.
برچسب ها: صراط شکلک