۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
از تکراری بودن اعضا تا برخورد منفعلانه با تخلفات

چرا «لیست خدمت» شکست خورد؟/ نتیجه نظرسنجی صراط +نمودار

حدود نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی صراط، درباره شکست لیست خدمت در انتخابات شورای شهر تهران، "برخورد منفعلانه با تخلفات و قانون گریزی در شهرداری" را علت این شکست دانستند.
کد خبر : ۳۶۳۷۷۹
صراط: حدود نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی صراط، درباره شکست لیست خدمت در انتخابات شورای شهر تهران، "برخورد منفعلانه با تخلفات و قانون گریزی در شهرداری" را علت این شکست دانستند.

به گزارش صراط، حدود 35 درصد شرکت کنندگان نیز "بی اعتمادی مردم به شعارهای تنظیم کنندگان لیست" و بیش از 15 درصد هم "سر لیست نامناسب و تکراری بودن اعضا" را علت شکست لیست خدمت دانستند.

چرا «لیست خدمت» شکست خورد؟/ نتیجه نظرسنجی صراط +نمودار
گفتنی است لیست خدمت با محوریت مهدی چمران در برای انتخابات شورای شهر تهران تهیه شده بود. به جز چمران بسیاری از دیگر اعضای این لیست هم از چهره های تکراری دوره های دوم تا چهارم شورای شهر و حامیان محمدباقر قالی باف بودند.

در پی تشکیل این لیست، مهدی چمران که خود از اعضای جمنا به شمار می رود اعلام کرد که جمنا لیست جداگانه نمی دهد و از همین لیست حمایت خواهد کرد.

لیست های مشابه ارائه شده و مورد حمایت جمنا در سایر کلانشهرهای کشور از جمله مشهد، اصفهان، کرج و شیراز هم به سرنوشتی مشابه لیست خدمت در تهران دچار شدند.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز