۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸

خوردبین: کار را در تهران تمام می‌کنیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید تیمش برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا باید کار لخویا را در تهران تمام کند.
کد خبر : ۳۶۳۸۲۶
صراط: سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید تیمش برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا باید کار لخویا را در تهران تمام کند.

به گزارش ایسنا، محمود خوردبین در حاشیه آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار با لخویا قطر اظهار کرد: بازیکنان آمادگی خوبی دارند اما متاسفانه تماشاگران را در این بازی نخواهیم داشت. می‌خواهیم خیال‌مان را فردا راحت کنیم و کار تمام شود. در طی هفته گذشته نیز مبنای کارمان بر حمله بود و بازیکنان فردا حمله می‌کنند.
وی افزود: احتیاج داریم تا گل‌های زیادی به لخویا زده و کار را در تهران تمام کنیم. فکر می‌کنم اگر دو گل بزنیم، خیال‌مان راحت خواهد شد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره محرومیت تماشاگران در بازی فردا خاطرنشان کرد: ما از نظر روحی مشکل خواهیم داشت چرا که تماشگر عنصر اصلی فوتبال است و با فشاری که می‌آورد بازیکنان را تهییج به حمله می‌کند. عشق تماشاگر و بازیکن دو طرفه است و همین تماشاگران هستند که برند پرسپولیس محسوب می‌شوند.
خوردبین با بیان اینکه محرومیت تماشاگران با فشار قطری‌ها قطعی شده است، افزود: قطعا دست‌هایی در کار بوده چون چیز مهمی اتفاق نیفتاده بود و یک ذره آتش را بزرگ کردند.
وی همچنین درباره اینکه گفته می شود پرسپولیس نمی‌تواند به دلیل بدهی‌های زیادش بازیکن جذب کند، گفت: اگر فدراسیون فوتبال چنین مطلبی را اعلام کرده باشد، قطعا به دنبال پرداخت بدهی‌ها خواهیم بود. پرونده ژوره نیز حل شده و وکیل باشگاه در سوییس آن را پیگیری کرده است.
خوردبین در پایان درباره شایعه اعلام حکم فیفا مبنی بر اینکه پرسپولیس می‌تواند بازیکنی جذب کند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. فیفا آن را به باشگاه اعلام نکرده است.