۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
نمی‌خواهم نیمکت‌نشین باشم

کاپیتان افغانستان: تنها 4 یا 5 تیم در ایران فوتبال خوب بازی‌ می‌کنند

کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان، افزود: مدت 3 ماه در ایران بودم و فوتبال ایران سبک متفاوتی دارد، فوتبال ایران مثل فوتبال اروپا که به آن عادت دارم نیست و تنها 4 یا 5 تیم مثل پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن، تراکتورسازی و سپاهان در ایران فوتبال خوب بازی‌ می‌کنند.
کد خبر : ۳۶۳۹۶۱

صراط: کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان در رابطه با علت جدایی از تیم پیکان بعد از 3 ماه گفت: «مجید جلالی» فرصت بازی به من نداد و به همین علت از پیکان جدا خواهم شد زیرا دوست ندارم نیمکت‌نشین پیکان باشم.

«فیصل شایسته» کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان در گفتگو با فارس، در رابطه با علت جدایی‌ از پیکان پس از سه ماه، گفت: به سبک فوتبال ایران عادت ندارم.

سبک فوتبال ایران و اروپا متفاوت است

کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان، افزود: مدت 3 ماه در ایران بودم و فوتبال ایران سبک متفاوتی دارد، فوتبال ایران مثل فوتبال اروپا که به آن عادت دارم نیست و تنها 4 یا 5 تیم مثل پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن، تراکتورسازی و سپاهان در ایران فوتبال خوب بازی‌ می‌کنند.

وی افزود: سایر تیم‌ها فقط می‌دوند و مبارزه می‌کنند که این معنی فوتبال واقعی نیست،  به عنوان یک فوتبالیست معتقدم باید حرفه‌ای آموزش و شیوه‌های دیگر فوتبال را بازی کنیم.

علت جدایی فیصل شایسته از پیکان

شایسته که لقب نخستین بازیکن افغانستانی لیگ برتر ایران را گرفت، در خصوص مجید جلالی مربی فوتبال ایران و شرایط حضورش در پیکان گفت: مجید جلالی از آن دسته مربی‌های‌ی است که می‌خواهد بازیکنانش جنگنده و قدرتی در میدان ظاهر شوند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان، در رابطه با جدایی‌اش از پیکان، تصریح کرد: من این سبک فوتبال را نمی‌پسندم، به همین دلیل بود که در پیکان بازی نکردم.

در پیکان دوستان خوبی پیدا کردم

وی افزود: در پیکان دوستان خوبی پیدا کردم زمانی‌که شما خوب بازی می‌کنید همه دوست شما هستند، اما زمانی‌که خوب نیستید، کسی دوست شما نیست و فوتبال همین است.

کاپیتان 25 ساله تیم ملی فوتبال افغانستان با اشاره به مصدومیتش در اردوی تیم ملی فوتبال افغانستان در قطر و دیدار مقابل سنگاپور ،گفت: متاسفانه بخت با من یار نبود و در مقطع حساسی در ترکیب تیم ملی افغانستان مصدوم شدم.

جلالی بعد از مصدومیت فرصتی به من نداد

شایسته بیان کرد: فکر می‌کردم بعد از مصدومیت مجید جلالی به من فرصت می‌دهد تا توانایی‌هایم را به نمایش بگذارم، ولی این کار را نکرد، با این حال خوشحال هستم زیرا این پایان کارم نیست.

کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان گفت: سه ماه مدت زیادی نیست، در هر کشور که تا حالا توپ زدم مطالب جدیدی آموختم که به زندگی و شغلم کمک می‌کند و ایران نیز برایم همانند سایر کشورها بود.

شایسته که در رقابت‌های لیگ برتر ایران تنها در یک مسابقه، در آخرین دقایق بازی مقابل استقلال خوزستان برای پیکان بازی کرد در خصوص حضورش در تیم پیکان و تیم آینده‌اش، گفت: از پیکان جدا خواهم شد، زیرا دوست ندارم نیمکت نشین باشم.

 کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان در رابطه با برنامه‌ کاری‌اش در آینده گفت: می‌خواهم بازی کنم و از بازی کردن لذت ببرم.

پیشنهاد بازی از لیگ برتر ایرانی دارم

شایسته گفت: از لیگ دیگر ایران پیشنهاد دارم، فعلا قصد ندارم در خصوص نام این تیم صحبت کنم، اما قبل از همه چیز می‌خواهم با مربی این تیم مستقیم وارد صحبت و مذاکره شوم می‌خواهم بدانم برای من چه برنامه‌ای دارد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان گفت: در حال حاضر اما می‌خواهم از تعطیلاتم در کنار خانواده لذت ببرم و روی بازی تیم ملی افغانستان در مقابل تیم کامبوج تمرکز کنم.

افغانستان کامبوج را شکست می‌دهد

شایسته با اشاره به دیدار 23 خرداد افغانستان مقابل کامبوج در مقدماتی جام ملت‌های آسیا، گفت: اگر همه وظایف خود را به درستی انجام دهند، می‌توانیم کامبوج را ببریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته کامبوج را در تهران 3 بر 0 شکست دادیم، حالا تیم ما نسبت به گذشته بهتر و شرایط تاکتیکی بهتری را در اختیار دارد.