۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

طاهری: محرومیت پرسپولیس تقصیر عوامل کنترل امنیت است

کد خبر : ۳۶۳۹۷۰
صراط: سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به محرومیت هواداران این تیم برای حضور در ورزشگاه آزادی در بازی امروز برابر لخویا قطر گفت: بخش اعظم این اتفاق را تقصیر تمام عوامل درگیر در کنترل امنیت می‌دانم.

به گزارش ایسنا، علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با وضعیت تیم برای بازی امروز گفت: زیبایی بازی فوتبال به حضورتماشاگران است. نمی‌دانم اکنون باید به کجا گلایه کرد. ما از فصل گذشته این مطلب را دنبال کردیم که باید بلیط فروشی در اختیار ما باشد اما همچنان این اتفاق نیفتاده و حق مادی و معنوی باشگاه توسط بخش دیگری پایمال می‌شود. اکنون هم در این خصوص اعتراض کردیم، اما به هیچ کجا نرسیدیم، با وجود اینکه خود مسئولان هم معتقدند بلیط فروشی باید توسط باشگاه‌ها انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته، قبل از شروع فصل طرحی را ایجاد کردیم. تمام عوامل درگیر در بخش بلیط فروشی یا سامان دادن به ورزشگاه و عوامل مختلف امنیتی را دعوت کردیم و جلساتی را تشکیل دادیم. در این جلسات روی نقشه تمام ورودی‌ها تعریف کردیم؛ همچنین شماره صندلی‌ها را مشخص کردیم تا هر تماشاگری که می خواهد به ورزشگاه ورود پیدا کند، شناسه‌ای داشته باشد؛ این کاری است که تمام دنیا انجام می‌دهند و اقدام جدیدی نیست.

طاهری به عوامل مقصر در محرومیت هواداران پرسپولیس اشاره کرد و گفت: چرا باشگاه باید ضربه بخورد و هواداران عزیزمان از تماشای بازی محروم شوند. من بخش اعظم این اتفاق را تقصیر تمام عوامل درگیر در کنترل امنیت می‌دانم. ما نباید انتظار داشته باشیم که خروجی کشورمان مانند کشورهای اروپایی باشد. آنها مسیری را رفته‌اند که به این نقطه رسیده‌اند. متأسفانه مسیری که ما طی می‌کنیم به آن ختم نخواهد شد و نگرانی ما همچنان ادامه خواهد داشت.

هنگامی که لیگ شروع شود، مجدداً شاهد این بی نظمی‌ها خواهیم بود. کاش رسانه‌های ورزشی‌مان به جای جذب مخاطب موضوع را به چالش بکشند و به حل آن بپردازند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان گفت‌وگو با برنامه "صبح و ورزش"، تصریح کرد: علی رغم اینکه یار اصلی‌مان یعنی هواداران را در بازی نداریم اما بازیکنان همه تلاششان را کردند و تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشتند. امیدوارم که نتیجه دلچسبی رقم بخورد که همه هواداران شاد شوند.