۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

واکنش علم‌الهدی به نشست ریاض: ما خدا را داریم

کد خبر : ۳۶۴۱۴۱
صراط: امام جمعه مشهد مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران در تمام زمان‌های تاریخ یک خرمشهر در مقیاس بزرگ بوده زیرا دشمنان همواره برای فتح آن برنامه‌ریزی داشته‌اند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در جمع نیروهای مسلح اظهار داشت: ما باید همیشه آماده مبارزه با دشمنان باشیم زیرا آنها همواره در تلاش برای فتح کشور ما بودند تا تمام کشور را به خونین شهر تبدیل کنند. در واقع باید گفت که کشور ما در همه زمان‌ها یک خرمشهر در مقیاس بزرگ است.

وی بیان کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از نقاط بسیار مهم در گفتمان سازی انقلاب اسلامی بوده و اگر روزی غرب کشور ایران خط مقدم جبهه‌های ما بوده امروز عراق و سوریه به خط مقدم ما تبدیل شده‌اند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به کلام امام خمینی (ره) در مورد آزادسازی خرمشهر که گفته‌اند خرمشهر را خدا آزاد کرد، اظهار داشت: 25 هزار نفر از سربازان بعثی در خرمشهر مستقر شده بودند که برای بیرون راندن آنها به 75 هزار نفر نیرو نیاز داشتیم و ما تنها با یاری خدا با 5000 نفر توانستیم این شهر را آزاد کنیم و این در حالی است که صدام پیش از این فتح تا حدی به امکان ناپذیر بودن آزادسازی خرمشهر ایمان داشت که ادعا می‌کرد در صورت بازپس‌گیری خرمشهر توسط ایرانی‌ها کلید بصره را به ما می‌دهد.

وی قدرت خداوند را امکان تسلط بر قدرت تمام قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها دانست و تصریح کرد: هم اکنون تمام قدرت‌های استکباری و شیطانی دنیا برای از بین بردن جمهوری اسلامی ایران در ریاض جمع شده‌اند اما نگرانی وجود ندارد زیرا در برابر تمام امکانات آنها ما خدا را داریم و تا زمانیکه اسلام جهانی شود ایستادگی و مقاومت را ادامه می‌دهیم.