۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
سریال مهاجرات جودوکاران ایرانی همچنان ادامه دارد

نصیر‌پور هم از ایران رفت/ توافق جودوکار ایرانی با ترکیه!

شایان نصیرپور جودوکار سابق تیم ملی ایران پس از مهاجرت به کشور ترکیه از چهار روز دیگر برای تیم ملی بزرگسالان این کشور فعالیت خواهد کرد.
کد خبر : ۳۶۴۲۰۰
صراط: شایان نصیرپور جودوکار سابق تیم ملی ایران پس از مهاجرت به کشور ترکیه از چهار روز دیگر برای تیم ملی بزرگسالان این کشور فعالیت خواهد کرد.

به گزارش فارس، شایان نصیرپور جودوکار تیم ملی ایران که با پیراهن تیم ملی کشورمان سال‌ها به روی تاتامی رفته‌ است، این روزها در کشور ترکیه تمرینات خود را پیگیری می‌کند و گویا سودای پوشیدن پیراهن تیم ملی این کشور را در سر دارد.

نصیرپور یکی از جودوکاران خوش اخلاق کشورمان است که پس از ناملایمتی‌ها در تیم‌ ملی ایران ناچار شد ماه گذشته راهی ترکیه شود، وی طبق آخرین خبرها ابتدا در هفته‌های گذشته تمرینات خود را آغاز کرد و سرانجام امروز با مسئولان فدراسیون ترکیه‌ای جلسه‌ای را برگزار کرد و طبق صحبت‌های رئیس فدراسیون ترکیه از چند روز دیگر کنار جودوکاران تیم ملی بزرگسالان ترکیه تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

لازم به یادآوری است،جواد محجوب جودوکار وزن 100 کیلوگرم تیم ملی ایران و نایب‌ قهرمان و قهرمان دو دوره مسابقات قهرمانی آسیا و دارنده چندین مدال رنگارنگ در رویداد‌های مختلف ساعت 5 صبح روز(دوشنبه) تهران را به مقصد تایلند ترک کرد. مسعود خسروی نژاد هم به عنوان مربی کنار محجوب حضور دارد و شنید‌ه‌ها حاکی از آن است که پهلوان خراسان تصمیم دارد در مسابقات MMA فعالیت کند.

اینکه چه اتفاقی در جودوی ایران رخ داده که ستاره‌های جودوی ایران یکی پس از دیگری راهی کشورهای دیگر می‌شوند موضوع عجیبی است، امیدواریم که مسئولان ورزش کشورمان برای پیشگیری از مهاجرت ورزشکاران ایران به کشورهای دیگر چاره‌ای بی اندیشن.