۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

مورینیو: شاعران فوتبال، جام‌های زیادی نمی‌برند

کد خبر : ۳۶۴۳۱۳
صراط: سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد پس از شکست آژاکس و قهرمانی در لیگ اروپا گفت: این بازی تنها قهرمانی در لیگ اروپا نبود بلکه آن چیزی که مهم بود جواز حضور ما در لیگ قهرمانان اروپا بود.

به گزارش فارس، تیم فوتبال منچستر یونایتد شب گذشته در فینال لیگ اروپا مقابل آژاکس قرار گرفت که با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و مورینیو فاتح لیگ اروپا شد.

به نقل از روزنامه آس اسپانیا، مورینیو پس از این قهرمانی گفت: این بازی تنها قهرمانی در لیگ اروپا نبود بلکه آن چیزی که مهم بود جواز حضور ما در لیگ قهرمانان اروپا بود. در این بازی به صورت محکم و متحد بازی کردیم و به هدفمان رسیدیم.

وی افزود: منچستر یونایتد باشگاه بزرگ و پرافتخاری مانند رئال مادرید، بارسلونا و میلان است. ما باید تیم را آماده کنیم و وضعیتش بهتر شود تا برای رقابت در فصل آینده آماده شود.

آقای خاص درباره گریژمان، ستاره اتلتیکو مادرید که یکی از گزینه‌های پیوستن به من‌یوناتید است، گفت: نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم زیرا به باشگاه اتلتیکو مادرید احترام می‌گذارم. دوست ندارم کسی درباره بازیکنانم صحبت کند و من هم هرگز درباره گریژمان صحبتی نمی‌کنم.
مورینیو درباره قهرمانی در اروپا و برگشتنش به لیگ قهرمانان اروپا گفت: شاعران فوتبال زیاد قهرمان نمی‌شوند.