۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

چمران: عملکرد خوب شورا باعث افزایش حضور مردم شد

کد خبر : ۳۶۴۳۳۰
صراط: رییس شورای عالی استان ها گفت: حضور مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا بسیار گسترده بود، عملکرد مثبت شوراها موجب افزایش حضور مردم در این انتخابات شد و نشان داد که شوراها در بین مردم جایگاه خود را پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز پنجشنبه در چهلمین نشست اجلاس عمومی شورای عالی استان ها افزود: میزان استقبال و حضور مردم در انتخابات این دوره بسیار چشمگیر بود و همچنین شمار ثبت نام شوندگان برای نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از افزایش بالایی برخوردار بود به طوری که در تهران حدود سه هزار نفر ثبت نام کردند و این موضوع گویای این است که شوراها جایگاه واقعی خود را در بین مردم پیدا کرده اند.

وی تاکید کرد: اگر شوراها هم از جایگاه خود دفاع کنند موجب توسعه و اعتلای بیشتر کشور خواهد شد و از همین جا به منتخب ریاست جمهوری و همچنین منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک می گوییم.

چمران اضافه کرد: منتخبان این دوره از شوراها باید بتوانند خدمتگذاران صدیق برای کشور و مردم باشند و در حل مشکلات اشتغال و نبود اشتغال و رکود اقتصادی فعالتر باشند.

 تفکر استفاده از یک طیف خاص باید کنار گذاشته شود

رییس شورای عالی استان ها تاکید کرد: برای حل مشکلات کشور و مردم باید همه دست به دست هم دهیم و این تفکر را که از یک طیف خاص استفاده شود کنار بگذاریم بلکه همه با هم درکنار هم کشور را بسازیم تا آسایش، آرامش و رفاه مردم فراهم شود.

وی ادامه داد:ب رای افرادی که این مسئولیت را به دوش می کشند، آرزوی موفقیت را داریم و افرادی هم که این مسئولیت از روی دوششان برداشته شده در جایگاه خدمتی خود بازهم کوشا باشند.