۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
به باشگاه لیست داده‌ام

برانکو: در بازی اول برتر از لخویا بودیم/ به بازی برگشت خوشبینم

کد خبر : ۳۶۴۵۴۵
صراط: سرمربی پرسپولیس گفت:شاید لخویا از ما وضعیت بهتری داشته باشد اما ما برای گلزنی به قطر می‌رویم و به تیم خودمان خوش بین و اعتماد دارم.

به گزارش فارس برانکو پس از پایان تمرین سرخ‌پوشان در جمع خبرنگاران درمورد بازی برگشت مقابل لخویا قطر گفت: این نیمه دوم بازی ما مقابل لخویا است، شاید به نظر می‌رسد آنها یک امتیاز از ما بالاتر باشند؛ بله وضعیت بهتری دارند اما در همان شرایط می‌تواند کار برایشان مشکل ساز شود و ما برای گلزنی به قطر می‌رویم و به تیم خودمان خوش بین و اعتماد دارم. لخویا تیم خوب و منسجمی است اما با وجود گرما و روزهای پایانی فصل کار برای هر دو تیم سخت است.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور العربی در ترکیب تیم لخویا در بازی برگشت، عنوان کرد: بله اگر العربی بازی کند وضعیت آنها بهتر می‌شود. او آقای گل لیگ قطر است از زمان حضورم در عربستان و وقتی در الهلال بود او را می‌شناسم. او در هجده قدم خودش را خوب پیدا می‌کند. از کجا فهمیدید که او می‌خواهد بازی کند؟ به هر حال او بازی کند یا نه شرایط متفاوت است با حضور العربی لخویا قوی‌تر خواهد بود.

وی در مورد آنالیز ای اف سی از بازی پرسپولیس و لخویا قطر گفت: این آنالیز نشان داد که ما برتر از حریف در بازی رفت بودیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد سوپر جام و بازی با نفت تهران در مورد برگزاری در روز 23 تیرماه، گفت: بازی می‌کنیم و با خوشحالی منتظر آن مسابقه می‌مانیم.

برانکو در مورد فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات در زمانی که او به مسافرت می‌رود گفت: به باشگاه لیست داده‌ام و در تماس هستیم. اسم زیاد داریم قبل از هرچیز می‌خواهیم در خط دفاع تیم را تقویت کنیم اما در هر پستی یک بازیکن می گیریم.

وی در مورد اینکه پراهیچ در فضای مجازی از حضورش در پرسپولیس گفته، اظهار داشت: او بازیکن قابل توجهی است اسامی زیادی برای مذاکره داریم و خواهید دید.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با لوکا مودریچ در رئال و مانژوکیچ در یونتوس در تماس هست یا نه و کدام تیم برنده فینال لیگ قهرمانان خواهد شد، گفت: بله ارتباط خوبی با هر دوی آن‌ها دارم در یک تیم با آنها کار کردم. احساس خوبی دارم با آنها هم با قهرمانی رئال و هم قهرمانی یونتوس؛ اما فکر می‌کنم شانس یونتوس برای قهرمانی بیشتر است.
برچسب ها: صراط لخویا