۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

دبیرکل لخویا: باید از انتفاضه پرسپولیس برحذر باشیم

کد خبر : ۳۶۴۶۱۴
صراط: دبیر کل باشگاه لخویا قطر پیش از دیدار با پرسپولیس در دوحه بازیکنان تیمش را از انتفاضه پرسپولیس برحذر داشت.

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه(9 خرداد) ساعت 23:30 در دوحه میهمان لخویا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

عدنان العلی، دبیر کل باشگاه لخویا در مصاحبه با روزنامه الشرق قطر گفت: ما ورزشگاه میزبان در بازی برگشت مقابل پرسپولیس را از عبدالله بن خلیفه به جاسم بن حمد باشگاه السد تغییر دادیم چون ورزشگاه السد آماده و مجهز است و تهویه‌های خوبی دارد.

وی افزود: دیدار رفت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و این نتیجه مطمئنی نیست و شانس هر دو تیم با این نتیجه مساوی است اما تساوی بدون گل خارج از خانه نتیجه مطلوبی است. آنچه از بازیکنان و تیم در فصل جاری دیدیم در بازی رفت ندیدیم به همین خاطر امیدواریم در دیدار برگشت بازیکنان بهترین عملکردشان را داشته باشند و به پیروزی برسند.

العلی درباره دست کم نگرفتن پرسپولیس و قدرت این تیم گفت: پرسپولیس مانند دیگر تیم‌های ایرانی تیم پرصلابت و محکمی است. در رویارویی با پرسپولیس باید بازیکنان برحذر باشند. تساوی بدون گل در خانه پرسپولیس به معنای این نیست که فرصت این تیم به پایان رسیده بلکه برعکس هنوز امید دارد و ما باید از انتفاضه پرسپولیس در بازی برگشت برحذر باشیم.
برچسب ها: صراط لخویا