۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

ترامپ فرارسیدن ماه رمضان را تبریک گفت

کد خبر : ۳۶۴۶۲۱
صراط: رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی به مناسبت آغاز ماه رمضان، تاکید کرده که این کشور برای مقابله با تروریسم، در کنار شرکای واشنگتن قرار دارد.

به گزارش فارس، در حالی که وزیر خارجه آمریکا با برگزاری مراسم گرامیداشت ماه مبارک رمضان مخالفت کرده و سنت تقریبا 20 ساله این وزارتخانه را کنار گذاشته، رئیس‌جمهور آمریکا به مناسبت این ماه بیانیه صادر کرده است.

در بیانیه او که کاخ سفید آن را منتشر شده، آمده است: «به نمایندگی از مردم آمریکا من برای همه مسلمانان آرزوی یک رمضان شاد دارم.

ترامپ تاکید کرد: «در مرکز و اساس خودش، روح رمضان تقویت آگاهی درباره تعهد مشترکمان برای کنار زدن خشونت، حرکت به سمت صلح و کمک کردن به آنهایی که از فقر و درگیری رنج می‌برند، وجود دارد».

رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: «ماه رمضان امسال در حالی شروع شده که جهان در سوگ قربانیان بیگناه حملات وحشیانه تروریستی در بریتانیا و مصر است؛ اقداماتی شرورانه و فاسدی که در مغایرت مستقیم با روح رمشان قرار دارند. چنین اقداماتی تنها سبب تقویت عزممان برای شکست تروریست‌ها و ایدئولوژی منحرفشان می‌شود».

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه به سفر اخیرش به عربستان سعودی اشاره و اعلام کرد: «من پیامم در ریاض را تکرار می‌کنم: آمریکا همیشه در کنار شرکایمان علیه تروریسم قرار خواهد گرفت».
برچسب ها: صراط ماه رمضان
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز