۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
یک پرسش از گزینه اول شهرداری تهران

آیا فتنه وحشیانه 88 هم "اصلاحات برخاسته از دل اعتدال" بود؟/ گوشه‌هایی از "اعتدال" مورد نظر محسن هاشمی +تصاویر

محسن هاشمی که گزینه اول کاندیداتوری برای تصدی سمت شهرداری تهران است، به مصادیق "اعتدال" مدنظر خود اشاره ای نکرده است. او توضیح نداده است که اگر گفتمان اصلاحات به تثبیت اعتدال منجر می شود چگونه می توان فتنه وحشیانه سال 88 را که با هدایت اصلاح طلبان صورت گرفت، توجیه کرد.
کد خبر : ۳۶۴۶۳۷
صراط: محسن هاشمی رفسنجانی در اظهاراتی عجیب گفته است که "اگر برای تعیین الگوی مطلوب جامعه در گفتمان اصلاحات، به مبانی رییس جمهور اصلاحات رجوع کنیم، ایشان الگوی جامعه مدنی مطلوب اصلاح طلبان را مدینه النبی عنوان می کنند. بنابراین در گفتمان اصیل اصلاحات، رسیدن به جامعه دینی و مردمسالار منطبق برارزشهای اخلاقی هدف ومعیار است و این الگو ، به نتیجه ای جز تثبیت اعتدال در جامعه منجر نمی گردد."

به گزارش صراط، او گفته است: اگر آیت الله هاشمی رفسنجانی را به عنوان شاخص اعتدال وحجت الاسلام سیدمحمدخاتمی را به عنوان نماد اصلاحات در نظر بگیریم، می بینیم که تقابلی بین این دو بزرگوار وجود نداشت و اصلاحات از دل اعتدال برخاست.

هاشمی که گزینه اول کاندیداتوری برای تصدی سمت شهرداری تهران است، به مصادیق "اعتدال" مدنظر خود اشاره ای نکرده است. او توضیح نداده است که اگر گفتمان اصلاحات به تثبیت اعتدال منجر می شود چگونه می توان فتنه وحشیانه سال 88 را که با هدایت اصلاح طلبان صورت گرفت، توجیه کرد.

گفتنی است در جريان این فتنه، نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي با صراحت اعلام كرد كه «اصلاح طلبان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران هستند» و شيمون پرز، رئيس جمهور وقت این رژيم هم گفت «اصلاح‌طلبان به نمايندگي از اسرائيل با رژيم اسلامي ايران مي جنگند.»

از اظهارات هاشمی می توان نتیجه گرفت که آنچه در فتنه 88 با محوریت رییس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز رییس دولت اصلاحات رخ داد، چهره ای از "اعتدال" بوده است!

اکنون باید پرسید اگر اعتدال مدنظر محسن هاشمی این است، پس افراط و تندروی از نظر او چه تعریفی دارد؟

در تصاویر زیر، گوشه هایی از "اعتدال" مورد نظر محسن هاشمی قابل مشاهده است! هنوز معلوم نیست در صورت شهردار شدن او، چه وجوه دیگری از "اعتدال" نمایان خواهد شد!


نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۴۴
۲۸
مشکل اصولگرایان آن است که به دموکراسی وخواست مردم احترامی قایل نیستند و از درک این واقعیت که اقلیت بسر میبرند عاجزند به قول قدیمی ها خودشون رو به کوچه علی چپ میزنند سال 88هم اکثریت پایتخت با اصلاح طلبان بود وآتش بیار معرکه هم همه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید جون. دموکراسی موضعی که نداریم.
تهران هم که مستقل نیست. رییس جمهور تهران هم که انتخاب نمی شد.تهران سه مسلیون رای داشت ایران چهل میلیون. حالا کوشش کن تا توجیه کنی. خراب کردین تا ابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش کی برای رای مردم احترام قائل نبود؟؟؟؟؟مگه کسی گقت اکثریت تهران یا اخمدی نژاد بودن که اینا ریختن بیرون؟؟؟؟؟؟؟شماهایید که رای ها رو وزن کشی می کنید
طرفدار انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا مشكل اصلاح طلبا اينه كه ايران رو تهران ميدونن و تهران رو هم فقط آزادي به بالا... نه عامو اين خبرا نيست سال 88 فتنه رو ما پايين شهريا جمع كرديم جرعت داشتيد تو جنوب شهر پيداتون ميشد
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
و مشكل شما جماعت اصلاح طلب كه ثابت كرده ايد درواقع افسادطلبيد تا اصلاح طلب ,اينه كه همانند دولت مردان غربي و آمريكائي كه دل و دين از شماها برده اند,خيلي خوب بلدين از واژه هايي همانند دموكراسي و آزادي و قس عليهذا براي فريب افكار عمومي در رستاي رسيدن به اهدافتون كه درنهايت ,قبضه همه جانبه قدرت و ثروت است,چگونه استفاده ابزاري ببرين ,در حالي كه كمترين اعتقادي هم به اين چيزها ندارين. در سال 88 هم اگه خوابت نبرده باشه ,حتما متوجه شدي كه اكثر كساني كه فريب مظلوم نماييهاي سرشاخه هاي داخلي فتنه را خورده بودن و ادعاي عجيب تقلب11 ميليوني آراء را باور كرده بودند,پس از مشاهده باطن فتنه گران و ديدن صحنه هاي هتك حرمت عاشوراي حسيني و اهانت به بنيانگذار كبير انقلاب رحمة الله عليه ,به اهداف شوم اين وطن فروشان كه مدال افتخار" سرمايه اسرائيل جنايت پيشه در ايران" را از نخست وزير وحشي اش دريافت كردند, پي بردندو از اين جماعت كناره گيري كرده و همصدا و همراه با خيلي عظيم ملت در نهم ديماه 88 بساط فتنه را برچيدند.
مطمئن باش در آينده نه چندان دور همين اكثريتي كه مجددا" به جماعت افسادطلب چه در تهران و چه در ساير شهرها اعتماد كرده و آزموده را مجددا" آزمودند , از اينكارشان پشيمان خواهندشد.
البته به هيچ وجه قصد دفاع صد درصد از عملكرد و رفتار مدعيان اصولگرايي را هم ندارم چرا كه آنها نيز اشتباهات و غفلتها و انحرافهايي از اصول و آرمانهاي اوليه انقلاب داشته و دارند.اگر اينگونه نبود كه شيخ حسن روحاني با توجه به آنهمه خرابكاري در عرصه هاي سياسي و اقتصادي و فرهنگي 4 سال گذشته اش حتي رأي يك سوم مردم را هم نمي توانست جلب كند.بگذريم از حيلهه ها و تخلفات وسيع انتخاباتي كه در اين دوره از سوي مجريان انتخابات به نفع شيخ حسن مرتكب گرديد.
به هرحال برعكس شماجماعت , براي ما به هيچوجه اشخاص و احزاب و اسم و رسمها ملاك نبوده و نيستندبلكه ملاك ما آرمانهاي مقدسي است كه خون صدها هزار شهيد و جانباز براي به بار نشستن آنها تقديم شده و مي شود. براي ما شاخص اصلي ,منويات رهبري و فرمايشات و خواسته اي ايشان است و بس.چرا كه به تقوا و بصيرت و اجتهاد فقهي و سياسي و فرهنگي و اجتماعي ايشان ايمان داشته و داريم و رفتار و كردار و گفتار اشخاص و باندها و احزاب سياسي را باترازويي كه رهبري حكيم انقلاب پيش چشممان گذاشته اند,مي سنجيم. خواه مدعي اصولگرا باشد, و خواه در اردوگاه مدعيان اصلاحات؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه 88 فتنه اکبر و برو بچ بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۵۶
۳۰
اگر خیزش سال 88 تبود امروز رقابت انتخاباتی بین کوچک زاده و رسایی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سال 88 مدرک برای تقلب داشتین ؟؟؟؟ طبق قانون رفتار کردین ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه 88 . فتنه . بدون حتی یک مدرک و تنها بر اساس احساسات مملکت رو بهم ریختین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا فکر می کنی شیخ حسن خیلی از اینا متفاوته؟ ضمن اینکه کوچک زاده بیست حقوق حرام بنام دکترای نداشته نگرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آن چيزي كه شماها بهش ميگين خيزش!! درواقع فتنه و آشوبي بيش نبود! فتنه اي كه با اسم رمز تقلب شروع شدو به واسطه غفلت و جهالت تعدادي از مردم تهران ,گسترش اوليه يافت و ميرفت كه سرنوشت مار هم به سرنوشت مردم سوريه و عراق و ليبي و افغانستان دچار سازداما به واسط وجود رهبري حكيم و بصير و مقتدر و همچنين و هوشيار شدن ملت بعد از لگدپرانيهاي جماعت فتنه گر در عاشوراي سال 88 ,بساط فتنه در هم پيچيده شد.
فتنه اي كه از اجق وجقهايي همچون منافقين بي شرف وطن فروش و اشرار وهابي و سلطنت طلبهاي متوهم فسيل گرفته تا ابرجنايتكاراني همچون آمريكا و اسرائيل و انگليس و شيوخ وهابي خليج فارس و... با اميدواري و حرص و ولع تمام در پشت آن قرار گرفته بودندو همه جوره حمايتش مي كردند!!
اما غافل ا ز اين بودند كه :
ومكروا و مكرالله والله خيرالماكرين.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۳۰
۵۲
اگر هاشمی شهردار شود فاتحه مملکتو باید خوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۴۸
۱۸
اگه مرد بودین بقیه عکس و فیلمارو هم میذاشتین ، البته اونا جاشون تو خاطر مردم امنه ، چه شما تو سایتتون بذارین چه نذارین ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راس میگه. اونجایی که بیسیج رو لخت کردن. روزه خوری ماه رمضون. پاره کردن عکس امام. اهانت به رهبری را اگر بزارین بعضیا بهتر شیرفهم میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگی بسیجیان گمنامی که به خاطر محافظه کاری دولتها از یادها فراموش شدند شهدای مظلومی که فدای اتحاد نامقدس اصلاح طلبان با بهائی ها وسلطنت طلبان بود در عکس ها نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۵۲
۲۵
شما بهتر است بررسی کنید چرا همین طرز تفکر محسن هاشمی چنان رای میلیونی اورده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر حاج مهندس رفسنجانی محبوب و منتخب مردم تهران و عزیز مردم ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم بررسی کنین چرا پدر همین هاشمی در مجلس ششم بعد از بازنگری شورای نگهبان بیست وهفتم شد اما امروز شده سوگلی اصلاح طلبان غیر ازاین است که به اصلاح طلبان باج داده اند تا هاشمی را بزرگش کنند چرا تفکر پدر محسن هاشمی و خود محسن هاشمی درزمان ریاستجمهوری هاشمی رای میلیونی نداشت؟
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۴۲
۲۴
صراط ! مؤدب باش، ايشون بيشترين تعداد آراء بعد از انقلاب را دارند. انگار جناح راست شكست در انتخابات ( هر دو ) را هنوز هضم نكرده ؟! رعايت ادب مخصوصاً با نمايندگان مردم الزاميست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژاد هم منتخب اکثریت بود . حرمتش حفظ شد ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعله! معني اعتدال و اصلاحات را به خوبي در فتنه88 فهميديم.
125
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۳۸
۱۹
جمع کنید مردم خسته شدن ازدست شما تموم شد رفت دنبال چی میگردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما افساد طلبان ,بعد از انتخابات مجلس رسواي ششم هم همين اراجيف را مي بافتين!!
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۳۰
۶
اعتدال يعني انها راي بياورن !!البته اگر روحاني راي نمياورد معني اعتدال را بهتر ميفهميديم!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۲۰
۲۲
............... اينجوري ميشه سردسته اغتشاشگران ميشه شوراي شهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۲۰
۲۳
چه کسانی شده اند مظهر اعتدال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه تقلب کردن(اکه ما رای نیووردیم!) بریزید تو خیابونا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۳۲
۱۵
آقا روز اول ماه رمضان، وادارمون کردید با دهن روز، تو دلمون حرفایی رو نتثارتون کنیم که خدا قطعاً نمی پسنده. ولی خدا هم می دونه که باعث و بانی اون شمایی هستید که بخاطر چند روز قدرت دنیا یا کور بودن چشماتون زیر همه اخلاقیات زدید ... برید یکبار دیگه فیلم های اون موقع رو، البته نه از صدا و سیما، چک کنید و بینید همین پلیس و ... چه بلایی ماه ها سر مردم آوردند و بعد از اراجیف فتنه بنویسید.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفهاي توي دلتان شايسته همان سرشاخه هاي فتنه گرتان است . در ضمن اولا" كه نيروهاي انتظامي و نظامي تا سرحد امكان در آن روزها با ملاطفت و نرمي و گذشت رفتار كردن اما چون بيش از حد بي ظرفيتي و توهم از خودتان بروز دادين ,در برابر شماها كه نه ,بلكه در برابر دشمنان غربي آمريكائي وهابي و صهيونيستي ايستادند.ولا شماها كه سياهي لشكري بيش نبودين و در واقع با اين فتنه گريها تبديل به پيش قراولان لشكر شيطان شده بودين ! تازه توقع هم داشتين ودارين كساني كه تو روز روشن افراد رافقط با ديدن ظاهر حزب الهي و داشتن ريش ,از موتور وماشين پايين مي كشيدن و آنها را لخت مادرزاد مي كردن وبا وحشيانه ترين و زشت ترين شكل به باد كتك و فحش مي گرفتندو به قصد كشت مي زدند و حتي به آتش مي كشيدن را حلوا حلوا كنن؟ تازه با اين همه وحشيگريهايي كه فتنه گران خائن به قول موسوي"خداجويي" !! كه در آن روزها به خرج دادن, اگر در هركدام از كشورهاي غربي به ظاهر متمدن چنين آشوبي به پا كرده بودن ,تا به حال نه تنها ان دوسه نفر سرشاخه اصلي داخلي فتنه بلكه بسياري از عوامل ميداني هم هفت كفن پوسانده بودن! اما شما از رأفت و گذشت و صبوري نظام و رهبر حكيم آن سوءاستفاده كرده و مي كنيد و هر ليچاري كه به دهنتان مي رسد بر زبان و قلم ساري و جاري ميكنيد و هميشه خدا هم طلبكاريد و زاري و مويه به راه مي اندازيد كه ايهالناس ! كو آزادي ؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۷
۱۳
تهران با فتنه گران تسخیر شده . اعلان خطر . اعلان خطر . رهبری تنهاست . بسیج وسپاه وارتشو سربازان گم نام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۱۲
۹
خدا رو گواه میگیرم که بسیاری از کسانی که اغتشاش میکردن نفوذی اصولگراها بودند.ضمنا خود آنها مرتب مردم را تحریک میکردند.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۲
۱۰
سال 88 با 96 فرق داره. 88 سالی بود که متاسفانه دو تن از افرادی که گمان می شد آدم های پاکی هستند ، دست در دست دشمنان ما داشتند. سال 96 فرق می کنه، اگه اون سخت گیری های 88 نبود، امروز همین آقایان پیروز ، خیلی کارها می کردند. راستی اگه پیروزی با سوء استفاده وسیع وسیع وسیع از امکانات دولتی افتخار داره، پس افتخار کنید که احمدی نژاد هم دقیقا همین کارها را می کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۶
۱
حالا باش تا بدهکاری به آقا زاده ها را بپردازید
فعلا ارث پدری اوتم از نوع سهم پسری میخان
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۷
۶
اصولا" محسن هاشمي و اصلاحات و اعتدال چه دخلي دارند به موضوع 88؟

چرا وقتي جلوي منتخب اول شهر تهران قافيه را باخته ايد اين حرفها را مي زنيد ،
تنها دليل رياست چمران بر شوراي شهر قهر مردم با صندوق راي بود ، اما اينبار با حضور مردم ، منتخب ملت سه برابر چمران راي آورد ،
مي دانم سخت است اما باور كنيد ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۰
۵
ببخشید، اما این تفسیر چندان درست نیست. اولا اینکه به همین سادگی گفته شود فتنه سال 88 با هدایت اصلاح طلبان صورت گفته، دقیقا مثل این است که مثلا بگوییم حمله آن چند نفر به آقای مطهری در شیراز، یا پرتاب لنگه کفش به ماشین آقای روحانی با هدایت اصولگرایان صورت گرفته!!! به هر حال وقتی تنش ایجاد شود، عده ای هم در این وسط سوءاستفاده خواهند کرد. قطعا اکثریت آشوب کنندگان در سال 88 اصولا باوری به جریان اصلاح طلبی نداشتند، و چه بسا حتی مخالف نظام بودند!!! دوما متاسفانه در بررسی آن وقایع تلخ، همیشه یکطرفه قضاوت شده و میشود، مثلا کمتر کسی از اصولگرایان به رفتارهای زشت، خلاف عرف و تحقیرآمیز آقای احمدی نژاد نسبت به رقبایش و همچنین رفتارهای مبهم برخی مسئولین در آن سال که به این آتش دامن زد اشاره کرده است. و سوما اینکه اتفاقا جناب نتانیاهو شبیه چنین جملات قصاری را درباره شخص آقای احمدی نژاد هم گفته بودند. به این ترتیب جمله (احمدی نژاد نعمتی برای اسرائیل است) آقای نتانیاهو را به چه شکلی باید تعبیر کرد؟!!!
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۱۱
۸
صراط فتنه گر
لطفا به رای مردم احترام بذار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۱۲
۹
درود بر رییس اصلاحات
سید علی
|
United States of America
|
۰۰:۰۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۴
۶
آقای نویسنده محترم بزار یه چیزی رو رک و راست بهت بگم. تا مسائل 88 رو مردونه و قانونی حل نکنید نتنها مردم داستان های شما رو باور نمیکنند بلکه روز به روز از کسانی که حرف های جنابعالی رو میپذیرند کمتر و کمتر می شود... من دغدغه کشورم و جمهوری اسلامی را دارم که دارم این را به شما میگویم.... حالا باز راه خودتون رو برید ببینم به کجا میرسید... به قول دکتر علی شریعتی که دفاع بد از یک حقیقت خطرناکتر از حمله به آن حقیقت است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۶
۵
در وازه تهران را به روی تروریست ها وفتنه گزان خارجی و داخلی باز کردن چون کلید دست ایناست. اینها با اصل نظام و رهبری کار دارن. این افراد ساک و چمدان خودشان را بستن با کوچکترین جرقه از ترس جا نشان لانه موش را به هر قیمتی خواهند خرید . این افراد علنا در قتنه 88 دست داشتن در عجببم چرا اینها تائید صلاحیت شدن.عمرو عاص فطع عورت کرد بخاطر اینکه از دست حضرت علی نجات یابد علی (ع) بخاطر رافت اسلامی و اسلام از ش گذشت و نکشت . اما در عوض آنها فتنه ای را پایه ریزی کردن که حضرت 25 سال از خلافت بر حق دور ماند. با الهام گرفتن از این موضوع باید تما می اقدامات لازم را بکار بست . زیرا بعدا پشیمانی سودی ندارد
مهدی ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۵
۴
من واقعا نمیدونم چی بگم . شما از فتنه میگی و من میبینم احمدی نژادی را که در پارکینگ یک خانه دوستانش را به تحریم انتخابات فرا میخواند... تو میگی فتنه و من در بن بست اختر مردی را میبینم که این چند روز در سراسر ایران نامش را فریاد میزدند و این مرد هنوز هم از مشارکت حرف میزند. راستی فتنه گر کیست؟ من میدانم شما هم میدانید مشروط بر اینکه به وجدانمون مراجعه کنیم . من شما را ارجاع میدم به ندای راستین درونتون. قاضی خوبی ست
فرهاد حسني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۷
۲
آقا اين اصلاح طلبا و معتدلين خودشون با خودشون مشكل دارن
ديروز اظهار نظر حسام‌الدين آشنا در مورد حصر و فتنه گوشه‌اي از اين ماجرا بود... تقوا كه در كار نباشه همينه ديگه از روي همديگه رد ميشن. چند روز پيش با شعار رفع حصر راي جمع كردن الان اقرار ميكنن كه سران فتنه فتنه‌گر هستند...
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۱۱
۱
صراط راستشو بگو موقعه انتخابات یک هفته سایتتون آپدیت نشد.شیطان کجا رفته بودی؟
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۹
۱۱
مردم خودشان با رای بالاتر انتخاب کرده اند شما غلط زیادی نکنید
مهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۴
۶
اسم سایتون بزارین ناصراط..دروغ .تزویر ریا..به قول دوستمون همه وحشی گری ها از جانب امثال شما ها هم نشون میدادین...بچاپ و آب بریز همونجا که میسوزه مموتیییییییییییی...
امثال شماها و همفکرانتان فتنه اصلی که 8 سال مملکت شخم زد آوریدن و خوب جوابتون داد دمش گرم....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۶
۲
ناشناس نظر دهنده اول من خودمم به روحانی رای دادم البته نه بخاطر خودش فقط بخاطر اینکه رییسی رای نیاره ولی اتفاقا این بعضی از اصلاح طلبا هستن که اصلا برای رای مخالف مردم به خودشون ارزش قائل نیستن سال ۸۴ که هاشمی در انتخابات شکست خورد گفت شکایتم و پیش خدا می برم و مدعی تقلب شد و نمیخواست قبول کنه مردم اقداماتش و تورم ۵۰ درصدی سال ۷۵ و به یاد دارن و بخاطر همین بهش رای ندادن سال ۸۸ هم که موسوی مدعی تقلب شد ولی سال ۸۰ توکلی به خاتمی تبریک گفت سالهای ۹۲ و ۹۶ هم اصولگرایان رقیب روحانی بهش تبریک گفتن حالا اگه همین دوره امثال من که اصلا روحانی و قبول نداشتیم و نداریم نمیرفتیم رای بدیم به روحانی و رییسی رای میاورد بازم شما مدعی تقلب میشدید و روز شنبه (روز اعلام نتیجه انتخابات ) بی توجه به وضع کشور و سفر ترامپ به عربستان میریختید تو خیابون و کشور و تا مرز جنگ داخلی پیش می بردید بعنوان کسیکه نمیخواست رای بده میگم رای من و خیلیهای دیگه به روحانی فقط به دو دلیل بود ۱ اینکه نمیخواستیم رییسی رای بیاره ۲ اینکه میدونستیم اگه رای ندیم ممکنه رییسی رای بیاره و بازم کشور مثل سال ۸۸ میشه و کشور تا مرز جنگ داخلی میره اونم درست روز شنبه ای که اولین روز سفر ترامپ به عربستانه ضمنا شما میگی سال ۸۸ رای بیشتر تهران با موسوی بود با خوب و بد احمدی نژاد کاری ندارم اما ۸۸ احمدی نژاد طرفدار زیاد داشت و طرفدارانش بیشتر بودن از موسویی که ۲۰ سال از سیاست دور بود فقط سر و صداشون کمتر از سر و صدای طرفداران موسوی بود .همین امسالم اگه من و امثالم که اصلا قصد رای دادن نداشتیم رای نمیدادیم بازم رییسی رای میاورد و بازم بعضیا مثل زامبیها میریختن تو خیابون ضمنا اینم فراموش نکنید چند میلیون از آراء روحانی مربوط به کسانی بود که مثل من اصلا روحانی رو قبول نداشتن فقط بخاطر رییسی به روحانی رای دادن تو صف رای گیری هم خیلیا مثل من میگفتن که بخاطر رای نیاوردن رییسی به روحانی رای میدن وگرنه خودش و قبول ندارن درست مثل خودم ماها اکثرا اینجوری رای دادیم خودمون بهتر از هرکس دیگه میدونیم چرا به روحانی رای دادیم ولی طرفداران رییسی واقعا بهش اعتقاد داشتن و بهش رای دادن خواهشا یاد بگیرید اگه کسیکه بهش رای دادید رای نیاورد کشور رو تا مرز جنگ داخلی و تحریم فلج کننده نکشونید و به نتیجه انتخابات احترام بذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۱۰
۱۰
فتنه88 فتنه اکبر وآقازاده های پروار شده با پول حرام بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۱۰
۱۱
اصلاح طلبان اخلاقشان اين است اگر وفق مرادشان نباشد كل مردم به كسي را دهد مردم اشتباه كرده و اگر نصف به نصف باشد تقلب شده آن موقع كه خودشان باشد انتخابات سالم و اگر رقيب باشد ناسالم بايد اردو كشي كنند