۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

آخرین تصمیمات برای خرید ساختمان هنرمندان پیشکسوت

کد خبر : ۳۶۴۸۴۹
صراط: جلسه پایانی خرید ساختمان جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل و تصمیم نهایی در این زمینه اتخاذ شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشسکوت صبح امروز  7 خرداد ماه سیدعباس عظیمی مدیرعامل این موسسه، برای برگزاری جلسه پایانی تصمیم گیری درباره خرید ساختمان جدید موسسه ، میهمان علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

طی این جلسه که با حضور  گل محمدی  و خانم‌ها رودکی و حیدری  مدیران کل مالی ، بودجه و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه بود، با رفع هر گونه  موانع حقوقی و اداری خرید ساختمان  جدید موسسه قطعی و مقرر شد در اولین فرصت ممکن، مراحل خرید و نقل و انتقال سند انجام گردد.

بنابراین گزارش کاراندیش مروستی در سخنانی کوتاه اظهار داشت : امیدوارم این ساختمان به عنوان «خانه امید هنرمندان پیشکسوت» مبارک پیشکسوتان عزیز هنر این کشور باشد.

وی افزود: یقین دارم این مکان محلی برای حضور ، همدلی و دیدارهای مستمر آنان خواهد شد و با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ، هنری و آموزشی ، فصلی جدید در باب فعالیت‌های موسسه هنرمندان پیشکسوت باز خواهد شد.

 عظیمی مدیرعامل موسسه نیز ضمن ابراز خوشحالی برای پایان یافتن مشکلات و موانعی که در مسیر خرید ساختمان وجود داشت، از طرف هنرمندان پیشکسوت و اعضای موسسه از همه مقامات ، مسئولین و کارشناسان ذیربط  در دولت ، سازمان برنامه و بودجه ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... که از بدو ماجرا تاکنون در تامین بودجه و  مراحل مختلف اداری ، مالی و حقوقی نقش مثبتی داشتند  قدردانی کرد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز