۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

علمای بحرین:‌ کشتار الدراز با همدستی آمریکا و انگلیس بود

کد خبر : ۳۶۵۶۳۴
صراط: علمای بحرین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که یورش اخیر رژیم این کشور به منطقه الدراز با همدستی آمریکا و انگلستان صورت گرفته است.

به گزارش فارس، هیأت علمای بحرین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که یورش اخیر رژیم این کشور به منطقه الدراز با همدستی آمریکا و انگلستان صورت گرفته است.

بنا بر اعلام خبرگزاری یونیوز، در این بیانیه آمده است:‌ کشتار وحشیانه الدراز با همدستی آمریکا و مدیریت امنیت انگلستان و همکاری منطقه‌ای اتفاق افتاد.

علمای بحرین تأکید کردند:‌ فدائیان نامه‌ای با مهر خونین به رژیم فرستادند با این مضمون که هر چقدر به دژ دین نزدیکتر شود جان فشانی برای این دژ بیشتر خواهد شد.

این بیانیه تأکید می‌کند، مقابله با دین و عقیده به دست رژیم بحرین نهایت فساد را نشان می‌دهد و خطرناک ترین چیزی است که وطن و وحدت آن را تهدید می‌کند.

محاصره الدراز تنها محاصره منطقه نیست بلکه محاصره دین و ملت بوده که هم در بعد اقتصادی و هم در بعد معنوی همچنان ادامه دارد.

در این بیانیه همچنین آمده است:‌ فریب کاری رژیم در ایجاد گذرگاهی و بستن گذرگاهی دیگر در منطقه الدراز نمی‌تواند سرپوشی بر واقعیت نظامی کردن منطقه  و حصر آیت‌الله شیخ عیسی قاسم باشد.

 نظامیان آل خلیفه ابتدای این ماه به منطقه الدراز حمله کردند که بر اثر آن 6 نفر شهید و نزدیک به 300 نفر بازداشت شدند.