۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵

کولاکوویچ: از بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نسبت به بازی برابر ایتالیا بهتر بودیم و رضایت خودم را از عملکرد شاگردان اعلام می‌کنم.
کد خبر : ۳۶۵۷۹۱
صراط: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نسبت به بازی برابر ایتالیا بهتر بودیم و رضایت خودم را از عملکرد شاگردان اعلام می‌کنم.

به گزارش ایسنا، ایگور کولاکوویچ بعد از بازی ایران و برزیل در روز دوم هفته نخست لیگ جهانی، گفت: مثل همه بازی‌های دیگر، این بازی هم سخت بود. فکر می‌کنم از اول تا آخر این بازی، برای هر دو تیم مثل بازی آغازین سخت و دشوار بود. در ست اول، دفاع روی تور ایران خیلی خوب کار کرد و بعد از آن، برزیل سرویس‌هایش قدرت گرفت. در ست سوم اما فرصت برای پیروزی برایمان فراهم شد و تا امتیاز 19 به بعد دیگر این امکان از دست رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: برزیل در ست سوم با سرویس‌هایش تیم ایران را تحت فشار گذاشت. در ست آخر هم تسلیم نشدیم اما در امتیاز 20، 21 بود که برزیلی‌ها امتیاز سرنوشت‌سازی را به دست آوردند و با سرویس‌های قدرتی خود شانس پیروزی را از ایران گرفتند.

کولاکوویچ گفت: امروز بهتر از دیروز بازی کردیم. البته دیروز هم بازی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. امروز بازیکنانم جنگنده‌تر عمل کردند و این باعث شد، در یک ست پیروز شوند. بعد از این بازی هم رضایت خود را از شاگردانم اعلام می‌کنم چون برابر قهرمان المپیک خوب بازی کردند.

او درباره عملکرد بازیکنان جوان ایران گفت: فکر می‌کنم میلاد عبادی‌پور خوب بازی کرد. او به تمرکز و قدرت بیشتری در ست‌های پایانی نیاز داشت. مسعود غلامی نسبت به دیروز خوب بازی کرد. شش دفاع روی تور و حملات خوبی داشت که نشان می‌دهد خوب کار کرده اما نیاز به تجربه بیشتری دارد. این بازی‌ها برای او می‌تواند بسیار مفید و حائز اهمیت باشد. امیر غفور هم با همه مصدومیت‌هایی که پشت سر گذاشت، خوب بازی کرد. این بازیکن با اینکه به طور جدی با درد معده دست و پنجه نرم می‌کند، خیلی بهتر از دیروز بازی کرد. سعید هم طبق معمول بسیار هوشمندانه عمل کرد. همه تیم بهتر از دیروز بازی کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با لهستان در آخرین بازی هفته نخست لیگ جهانی گفت: فردا هم بازی سختی برابر لهستان داریم. امیدوارم که با همین انرژی و با همین تمرکز با آنها روبرو شویم و برابر لهستان هم همانند مسابقه با ایتالیا و برزیل خوب عمل کنیم.